کد خبر: 1160375
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۵
معاون منابع انسانی و تحقیقات شرکت آب و فاضلاب مشهد از معرفی این شرکت به عنوان رتبه برتر GIS کشور در هفتمین کنفرانس ملی سیستم اطلاعات مکانی در صنعت آب و برق خبر داد.

مهندس غلامرضا کلایی با اعلام این خبر افزود: در کنفرانس ملی GIS از شرکت های پیشرو در این زمینه قدردانی شد و آبفای مشهد به عنوان اولین شرکت در حوزه GIS صنعت آب و فاضلاب معرفی گردید. 

وی اضافه کرد: در همین راستا از زحمات مهندس اسماعیلیان مدیریت عامل شرکت آب و فاضلاب مشهد با اهدای لوح تقدیر و تندیس همایش قدردانی به عمل آمد.

مهندس کلایی تصریح کرد: از جمله مهمترین اقدامات انجام شده در گروه سیستم های اطلاعات مکانی GIS آبفای مشهد می توان به هوشمند سازی تمامی سرویس های شرکت بر پایه GIS سازمانی و پیاده سازی SDI اشاره کرد.

معاون منابع انسانی و تحقیقات شرکت آب و فاضلاب مشهد همچنین با اشاره به حضور فعال  این شرکت در کنفرانس مذکور خاطرنشان کرد:  این شرکت با ارائه ۱۰ مقاله به صورت شفاهی و  پوستر، در هفتمین کنفرانس ملی سیستم های اطلاعات مکانی صنعت آب و برق کشور حضوری فعال داشت و مقاله برتر معرفی شده نیز از بین مقالات آبفای مشهد انتخاب و معرفی گردید.

 مهندس غلامرضا کلایی ادامه داد: در اولین روز برگزاری همایش یکی از دو پنل اختصاص صنعت آب و فاضلاب توسط آبفای مشهد در سطح وزارت نیرو برگزار گردید که بازتاب گسترده ای از خدمات شرکت برپایه سیستم های اطلاعات مکانی را به همراه داشت.

وی همچنین خاطرنشان کرد: در این کنفرانس از کتاب استقرار و استفاده از اطلاعات مکانی در صنعت آب و فاضلاب رونمایی شد که مهندس حریری مدیر دفتر ارتباط با مشتریان این شرکت به عنوان عضو شورای راهبری GIS شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در گروه تدوین کنندگان کتاب مذکور حضور دارد.

مهندس کلایی بیان کرد: شرکت آب و فاضلاب مشهد با برپایی غرفه در نمایشگاه جانبی کنفرانس مذکور، به عنوان شرکتی پیش رو، تجربیات و اقدامات انجام شده در حوزه GIS را به دیگر شرکت های حاضر ارائه نمود.
 وی در پایان از زحمات همکاران گروه سیستم های اطلاعات مکانی و نیز دفتر روابط عمومی این شرکت که در جریان هفتمین کنفرانس ملی سیستم اطلاعات مکانی صنعت آب و برق کشور و نمایشگاه جانبی آن حضور فعال و موثر داشتند قدردانی کرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار