کد خبر: 1159948
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۰

معاون عملیات کل سپاه پاسداران به غربی‌ها هشدار داد تجربه‌های گذشته را تکرار نکنند و با مهره سوخته منافقین مجدداً بازی نکنند.
به گزارش فارس، سردار عباس نیلفروشان روز گذشته در صبحگاه مشترک سپاه محمد رسول‌الله (ص) که به مناسبت هفته مقاومت در لشکر ۲۷ محمد رسول‌الله (ص) برگزار شد، در سخنانی، گفت: این لشکر رکورددار استقامت و پایداری است و از زمان دفاع مقدس تاکنون بیش از هشت فرمانده لشکر شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است و بیش از ۱۹۰ فرمانده و معاون گردان شهید در کارنامه خود دارد. وی افزود: این لشکر میعادگاه مردان بزرگی، چون خورشید د‌وکوهه حاج احمد متوسلیان و شهیدان بزرگی همچون شهید همت، کریمی، سلیمانی و هزاران شهید گلگون کفن دیگری است که هر کدامشان نشانه‌های صبر و استقامت و پایداری و اسطوره‌های عشق و وفاداری به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.
معاون عملیات کل سپاه با بیان اینکه پیروزی خرمشهر‌ها کماکان ادامه دارد و همان‌طور که رهبر و مقتدایمان فرمود خرمشهر‌ها در راه است، گفت: ملت بزرگ ایران زمانی خالق این پیروزی بزرگ بود که استکبار تمام‌قد پشت صدام ایستاده بود و انقلاب اسلامی هنوز ساز و کار دفاع نداشت، ولی ملت ایران با توکل بر خدا خرمشهر را فتح کرد. البته امریکای جنایتکار و اروپای همکار او تمامی تجهیزات پیشرفته را در اختیار صدام قرار می‌دادند. وی افزود: به غربی‌ها هشدار می‌دهیم تجربه‌های گذشته را تکرار نکنید و با مهره سوخته منافقین مجدداً بازی نکنید؛ کاری نکنید که چکمه‌های دهه شصتمان را دوباره به پاهایمان کنیم وگرنه دوباره مجبور به التماس می‌شوید. ما اهل حساب و کتاب با دشمنان هستیم و طلبکار کسی نمی‌مانیم و طلب‌مان را وصول می‌کنیم؛ می‌توانید از رژیم صهیونیستی بپرسید که پاسخ شرارت‌های سال گذشته‌اش را چگونه دریافت کرده و نیز به شکل روزانه دریافت می‌کند.
نیلفروشان تصریح کرد: این مدعیان حقوق بشر که امروز دست‌شان به خون جوانان آلوده است برای اعدام چند نفر که جوانان این ملت را به خاک و خون کشیدند و به حکم عقل شرع و قانون قصاص شده‌اند، اشک تمساح می‌ریزند و ابراز نگرانی می‌کنند، در روز‌های سخت جنگ و جهاد با ارسال سلاح‌های شیمیایی جان هزار نفر از فرزندان این آب و خاک را گرفتند و منافقین کور دل را در دل خود جای دادند و این روند هنوز هم ادامه دارد. معاون عملیات کل سپاه گفت: به دشمنان اعلام می‌کنم ما حماسه‌سازان و فاتحان فتح‌المبین، طریق‌القدس، خیبر و بدر و والفجر‌ها و کربلاهاییم؛ ما بازماندگان قافله نور و جهاد و شهادت در هشت سال دفاع مقدس و محور مقاومت و ماحصل تجربه و عبرت‌های تاریخ جهان اسلامیم. سردار نیلفروشان ادامه داد: مطمئن باشید دیگر اجازه نمی‌دهیم علی تنها بماند، دیگر امکان ندارد اجازه دهیم در روز عاشورا حسین بن علی (ع) ذبح شود واهل بیت به اسارت روند، مطمئن باشید پای انقلاب‌مان ایستاده‌ایم و بر سر عهد و پیمانی که با شهیدان‌مان بسته‌ایم ثابت قدم می‌مانیم.
معاون عملیات کل سپاه به معاندین و دست نشاندگان داخلی امریکا هشدار داد و گفت: تا دیر نشده به دامن اسلام باز گردید؛ مطمئن باشید همان‌گونه که در طول سالیان گذشته همه توطئه‌های دشمن شکست خورده این جنگ ترکیبی هم مانند جنگ‌های گذشته شکست خواهد خورد؛ به این میت در حال احتضار و دیوار شکسته تکیه نکنید. تمام مظاهر قدرت امریکا از هم پاشیده و یا در حال فروپاشیدن است. دموکراسی امریکایی که به آن فخر می‌فروختند و مدعی اداره نظم جهانی با آن بودند، با ورود معترضان به نتایج انتخابات ریاست‌جمهوری به کنگره امریکا تیر خلاص خورده و فاتحه آن خوانده شد. دیدید که چگونه طرفداران ترامپ به کنگره امریکا حمله کردند، کاری که قبایل بدوی هم انجام نمی‌دهند. وی افزود: در سیاست داخلی و خارجی پایه‌های قدرت امریکا متزلزل شده است و کار به جایی رسیده است که سفیه‌ترین رئیس‌جمهور در اتحادیه اروپا هم می‌گوید دوران دنباله‌روی از امریکا گذشته است.
سردار نیلفروشان عنوان کرد: متحدان منطقه‌ای او هم تصمیم گرفته‌اند عزت و شرف عربی و اسلامی خودشان را به امریکا گره نزنند و روی پای خودشان بایستند. معاون عملیات سپاه در پایان افزود: ما پاسداران انقلاب اسلامی با خون شهیدان‌مان پیمان بسته‌ایم تا آخرین نفس وقطره خون‌مان به مبارزه با استکبار و رژیم صهیونیستی ادامه داده و برای دفاع از دستاورد‌های انقلاب اسلامیمان جهاد کنیم؛ یا همه شهید می‌شویم یا پرچم فتح و ظفر را بر بلند‌ترین قلل جهان به اهتزاز در می‌آوریم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار