کد خبر: 1159604
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
واکنش کاربران شبکه‌های اجتماعی به رونمایی از موشک خیبر۴
رونمایی از موشک خرمشهر ۴ با نام خیبر با واکنش‌های بسیاری در شبکه‌های اجتماعی همراه بود. کاربران این موشک را موجب اقتدار و عزت و امنیت در برابر دشمنان ایران دانستند.

رونمایی از موشک خرمشهر ۴ با نام خیبر با واکنش‌های بسیاری در شبکه‌های اجتماعی همراه بود. کاربران این موشک را موجب اقتدار و عزت و امنیت در برابر دشمنان ایران دانستند. کاربران همچنین با بیان ویژگی‌های این موشک، نامگذاری آن را با عنوان خیبر، دارای پیامی خاص به خصوص برای صهیونیست‌ها بیان کردند. در ادامه بخش‌هایی از واکنش‌های کاربران را مرور کرده‌ایم.
نورالدین قدیمی:
تحلیل کوتاه شلیک موفق موشک خیبر: ۱-یک روز بعد از اظهارات نتانیاهو مبنی بر احتمال غافلگیری ایران در یک حمله احتمالی، وزارت دفاع از موشک بالستیک برد بلند خیبر رونمایی کرد. ۲- این موشک دارای سوخت جامد، با دقت متریک و برد ۲ هزار کیلومتر است. ۳- منابع اسرائیلی با اعلام ترس و شگفتی، نامگذاری این موشک را معنادار اعلام کردند.
امید نریمانی:
ماکزیمم زمان لازم برای پرتاب خرمشهر۴ فقط و فقط ۷۲۰ ثانیه است. این یعنی ما فقط ۷۲۰ ثانیه لازم داریم تا شیشه عمر اسقاطیل رو بشکنیم.
سید رضی:
شما وقتی اسم خیبر رو میاری، تن و بدن یه عده می‌لرزه، حالا چه برسه به اینکه خیبر اسم یه موشک باشه و چه برسه به اینکه اون موشک، بزرگ و دارای قطر و ضخامت و البته نقطه‌زن باشه! #خرمشهر۴
علی فرحزادی:
سَر جنگی ۱۵۰۰ کیلوگرمی، سرعت ۱۶ ماخ، برد ۲هزار کیلومتر، نقطه‌زن، مقاوم در برابر جنگال، بدون بال، با افتخار ساخت ایران.
حامد صراف‌پور:
پرتاب موفقیت‌آمیز موشک نقطه زن خیبر، که محصول ۳۰ سال تلاش دانشمندان ایرانی و رهبری پربار آیت‌الله ‎خامنه‌ای است را به همه وطن‌پرستان و مدافعان امنیت ایران تبریک می‌گویم. کاش خودروسازی نیز در دست چنین انسان‌های مؤمن و وطن‌پرست بود.
حاج عماد:
شاید در ظاهر یه موشک باشه، اما در باطن فریاد مرگ بر اسرائیل مظلومان جهانه... ‎#خیبر
رضا عباسی:
آن‌ها که باید بدانند، به خوبی می‌دانند که ‎خیبر چه بردی دارد و اگر لازم باشد کدام پایتخت‌ها را می‌تواند با خاک یکسان کند. رونمایی امروز پیامی به رژیم صهیونیستی، به همراه چند رونوشت برای پایتخت‌هایی بود که شاید فکر می‌کنند که تهدید به جنگ می‌تواند یک اهرم فشار برای امتیاز‌گیری باشد.
کیمیا مظفریان:
نهایت تأثر و تأسف، مصیبت عظمای وارده را به نتانیابو و کلیه جنایتکاران رژیم منحوس تسلیت گفته و از درگاه خداوند برای آنان، صبر بر عذاب الیم مسئلت داریم. ‎#خیبر خیبر یا صهیون
زهرا اشرفی:
سخنگوی جدید وزارت خارجه امریکا گفته توسعه موشک‌های بالستیک از سوی ایران تهدیدی جدی برای امنیت منطقه‌ای و بین‌المللی محسوب می‌شه! فکر کنم منظورش امنیت خودش و اسرائیل بوده و گرنه که امنیت منطقه ما دقیقاً به علت توان موشکی ایرانه.
حسنین حداد:
از کابوس دشمن موشک خرمشهر ۴ - خیبر رونمایی و عمر صهیونیست کوتاه‌تر شد. ‎#الله_اکبر
ناصر کنعانی:
رونمایی از نسل چهارم موشک بالستیک ‎خرمشهر با نام خیبر، تولید وزارت دفاع ج. ا. ایران، همزمان با سوم خرداد سالروز آزادی خرمشهر و چهارم خرداد روز ‎دزفول مقاومت و پایداری، نماد دیگری از اقتدار دفاعی در کنار سیاست خارجی عزتمندانه کشور در تأمین امنیت و منافع ملی ‎#ایران مقتدر و مستقل است.
سمیه قنبری:
اسم خیبر همان طور که برای ما نماد عزت و سربلندی بوده، ولی در مقابل صهیونیست ازش خاطره خوبی نداره... ان‌شاءالله به امید آزاد‌سازی قدس.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار