کد خبر: 1159404
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۱
جلسه هیأت فوتبال نیرو‌های مسلح برگزار شد.

به گزارش جوان آنلاين به نقل از فارس، جلسه هیأت فوتبال نیرو‌های مسلح کشور با حضور اعضا برگزار شد. در این جلسه سرتیپ دوم حسنعلی حبیبی از برگزاری لیگ‌های فوتبال و فوتسال نیرو‌های مسلح خبر داد.

وی اظهار داشت: تمامی یگان‌های عمده نیرو‌های مسلح در این لیگ‌ها حضور خواهند داشت و بازیکنان منتخب به تیم‌های ملی فوتبال و فوتسال نظامیان دعوت خواهند شد.

حبیبی افزود: توسعه و تقویت فوتبال و فوتسال نظامیان در بین کارکنان، سربازان و فرزندان برومند کارکنان هدفگذاری شده است.

رئیس هیأت فوتبال نیرو‌های مسلح خاطرنشان کرد: تیم‌های ملی فوتبال و فوتسال نظامیان در مسابقات سیزم و سایر تورنمنت‌های ملی و بین‌المللی حضور خواهد داشت.

حبیبی همچنین از تعامل خوب با فدراسیون فوتبال خبر داد و گفت: در جلسه‌ای که با حضور هدایت ممبینی، دبیرکل فدراسیون برگزار شد بر تعامل بیشتر برای کمک به توسعه فوتبال و فوتسال کشور تاکید و مقرر گردید کلاس‌های مربیگری و داوری نیز برای کارکنان نیرو‌های مسلح برنامه‌ریزی و برگزار شود.

وی عنوان کرد: نیرو‌های مسلح با آغوش باز پذیرای سربازان ورزشکار قهرمان هستند و جای هیچگونه نگرانی وجود ندارد چراکه بستر رشد آنان در دوران خدمت مقدس سربازی فراهم است و پس از آن با شرایط و آمادگی بهتر آماده بازگشت به باشگاه‌ها و تیم ملی خواهند بود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار