کد خبر: 1159383
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۷
همزمان با دهه کرامت برگزار می شود
معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری مشهد، از آغاز به کار جشنواره "نسیم رضوان" با هدف افزایش شور و نشاط شهروندان در مناطق کم برخوردار و حمایت از تولیدات خانگی خبر داد.

 "علی نجفی" با بیان این خبر، اظهار کرد: این جشنواره از ابتدای دهه کرامت در بوستان بهار واقع در منطقه سه، بوستان گل آراء واقع در منطقه پنج و بوستان رجاء واقع در منطقه ۶ آغاز شده و تا ولادت امام رضا(ع)، پذیرای زائران و مجاوران خواهد بود.

وی افزود: نورپردازی و آذین بندی ویژه، نصب المان های گل، اجرای برنامه های متنوع آموزش شهروندی در زمینه تفکیک پسماند و اقدامات ایمنی و آتش نشانی، اجرای مسابقات مفرح ورزشی و برگزاری برنامه های فرهنگی متنوع، بخشی از اقداماتی است که در مدت برگزاری این جشنواره، در سه بوستان ذکر شده انجام خواهد شد.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری مشهد خاطرنشان کرد: در مدت برگزاری این جشنواره در مجموع بالغ بر ۸۰ غرفه در این بوستان ها به عرضه مستقیم صنایع دستی، تولیدات خانگی و تولیدات بانوان سرپرست خانوار اختصاص پیدا کرده تا با عرضه بدون واسطه این محصولات علاوه بر رضایت شهروندان، زمینه حمایت از تولید کننده های خانگی نیز فراهم شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار