کد خبر: 1159352
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۳
معاون گردشگری اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی گفت: با برگزاری مجمع عمومی جامعه حرفه‌ای هتل‌آپارتمان‌داران خراسان رضوی انتخابات اعضای هیئت مدیره و بازرس این تشکل برگزار شد.
یوسف بیدخوری امروز چهارشنبه سوم خرداد ماه 1402 با اشاره به برگزاری این انتخابات در هتل پردیسان مشهد اظهار کرد: در جلسه مجمع عمومی این تشکل، تعداد ۱۶۸ نفر از بهره‌برداران، مالکان و مدیران هتل‌آپارتمان‌های استان حضور داشتند و انتخابات براساس مقررات در زمان اعلام شده برگزار شد.
معاون گردشگری اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی افزود: شرکت کنندگان در مجمع عمومی از بین 13 کاندیدای هیئت مدیره به 5 نفر و از بین سه کاندیدای بازرس جامعه به یک نفر رای دادند که پس از رای گیری و شمارش آرا محمد نیکو، احمد حشمت نژاد، حسن ثابت حسینی، محمدباقر پورعلی و سید جواد پورحسینی به عنوان اعضای اصلی هیئت مدیره و جواد حاجی آبادی و رضا غدیر زاده طوسی به ترتیب با بیشترین آرا به عنوان اعضای علی البدل هیئت مدیره انتخاب شدند.
بیدخوری گفت: هم‌چنین در این انتخابات محمد یوسف پورچرمی بیشترین آرا را در بخش بازرس کسب کرد و به‌عنوان بازرس اصلی و محمدجواد محمدزاده نیز به عنوان علی البدل انتخاب شد.
معاون گردشگری اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی در جلسه مجمع عمومی جامعه حرفه‌ای هتل‌آپارتمان‌داران اظهار کرد: اتحاد، همدلی، پشتیبانی و حمایت از هیئت مدیره و مدیران تشکل‌های حرفه‌ای می‌تواند در پیگیری امور صنفی موثر باشد.
او ادامه داد: با توجه به ارتباطات شکل گرفته با کشورهای منطقه، مقصد اصلی زائران و گردشگران مشهد مقدس خواهد بود و پس از چند سال کرونا دوباره شاهد رونق مراکز اقامتی و گردشگری خواهیم بود. هم‌چنین محمود مقدسی رئیس سابق هیئت مدیره جامعه حرفه‌ای هتل‌آپارتمان‌ خراسان رضوی در مسیری رو به جلو در حال حرکت است و برای این که موفقیت بیشتری داشته باشد باید اعضا حضور فعال‌تری داشته باشند.
 
 
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار