کد خبر: 1159156
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۴

رئیس کل دادگستری استان زنجان گفت: به مناسبت ولادت کریمه اهل بیت و دهه کرامت یک قاتل بعد از ۲۱ سال در زندان ابهر از قصاص نجات یافت.

حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی ضمن تبریک دهه کرامت به گذشت، ولی دم از حق قصاص قاتل در زندان ابهر اشاره کرد و افزود: به یمن ولادت کریمه اهل بیت (ع) و دهه کرامت و با حضور پرچم حرم حضرت معصومه (س) توسط خادمین حرم خواهر امام رضا (ع)، ولی دم مقتوله از حق قصاص قاتل گذشت کردند و موجبات آزادی قاتل فراهم شد.

وی اضافه کرد: قاتل از سال ۱۳۸۱ در زندان به سر می‌برد که به یوم ولادت باسعادت کریمه اهل بیت و دهه کرامت با تلاش دادستان شهرستان ابهر، مدیرکل زندان‌های استان، اعضای صلح و سازش ویژه قتل در شهرستان ابهر و گذشت، ولی دم در قالب پویش به عشق امام رئوف می‌بخشمموجبات آزادی قاتل را از زندان فراهم کردند.
این مسوول، با قدردانی از فعالان پویش به عشق امام رئوف می‌بخشم در استان از تلاش اعضای این پویش برای جلب رضایت سایر اولیای دم در پرونده‌های قتل خاطرنشان کرد: استفاده از ظرفیت و برکات وجودی اهل بیت (ع) در ایجاد صلح و سازش با توجه به ارادت قلبی مردم استان به خاندان عصمت و طهارت (ع) می‌توانیم شاهد صلح و سازش‌های بیشتری در پرونده‌های قتل و سایر جرایم دیگر باشیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار