کد خبر: 1159113
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۹
مدیر عامل آبفا خراسان رضوی در نشست مسئولان روابط عمومی های تاکید کرد:
نشست هم اندیشی مسئولان روابط عمومی شرکت های تبصره دو و امورهای تابعه آبفا خراسان رضوی برگزار شد.

در  این نشست که در سالن اجتماعت ستاد پیگیری شد شرکت کنندگان با توضیحات "سید ابراهیم علوی" مدیر عامل و "سعید روزی" مدیر دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی آبفا استان با برنامه ها ، سیاست ها و راهبردهای سال 1402 آبفا به ویژه چگونگی عبور از پیک مصرف تابستان آشنا شدند.

مدیر عامل آبفا خراسان رضوی در سخنان خود شرایط تامین آب در سال آبی جاری را با توجه به کاهش 50 درصدی بارش ها بسیار سخت توصیف کرد و اظهار داشت: میزان دریافت بارش در برخی مناطق استان در حد صفر است.

"سید ابراهیم علوی" با اشاره به تشکیل جلسات مختلف با موضوع آب شرب در استانداری و نهادی نظارتی ، بر اطلاع رسانی خاص و متفاوت با سال های گذشته  تاکید کرد و اظهار داشت: در سال جاری "پویش مصرف آب نصف" در استان راه اندازی شده است و مسئولان واحدهای روبط عمومی در شرکت های و امورهای تابعه بایستی در راستای این سیاست نسبت به ایجاد اتاق فکر و واکنش سریع در حوزه خبررسانی و اطلاع رسانی اقدام کنند.

وی ضمن مهم خواندن شناسایی آسیب های روانی ناشی از هدف گذاری دشمنان که جامعه را تهدید می کند ، مسئولان روابط عمومی ها را به مدیریت صحنه و خبر فراخواند و از آنان خواست اخبار نیازمند همراهی مردم و امید بخش را منتشر کنند.

مدیرعامل آبفا خراسان رضوی همچنین از برگزاری اولین مجمع کشوری خیرین آبرسان ، خردادماه سال جاری در شهر مشهد خبر داد و ازروابط عمومی ها خواست با شناسایی افراد خیر و نیکوکار در شهرستان ها زمینه حضور آنان در این مجمع را برای کمک به آبرسانی روستاهای محروم استان فراهم کنند.

در این جلسه مدیر دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی آبفا استان هم ، برنامه ها و اهداف سال جاری را بیان و بر اطلاع رسانی به موقع اخبار حوزه بخش آب شرب تاکید کرد.

"سعید روزی" چگونگی ارزیابی روابط عمومی ها را به اطلاع رساند وعارضه یابی و آسیب شناسی را جزئی از وظایف روابط عمومی در کنار انتشار اخبار دانست.

 درپایان  همایش روابط عمومی های آبفا تربت حیدریه ، نیشابور، تربت جام ، تایباد و بجستان به عنوان برتر ، کلات ، کاشمر ، سبزوار ، گناباد و بردسکن و گلبهار و باخرز درزمینه تعاملات سازنده وتولید محتوا وامور رشتخوار هم به جهت رشد در حوزه رسانه شایسته تقدیر اعلام و لوح تقدیر از مدیرعامل و معاون بهره برداری و توسعه آبفا استان و رئیس دفترمدیر عامل دریافت کردند.

از روسای گروه آموزش همگانی و اداره ارتباط با رسانه دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی آبفا استان نیز به دلیل تلاش برای گذر از تنش آبی تابستان1401 با لوح اهدایی مشاور وزیر نیرو و مدیرکل روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت نیرو تقدیر شد.

ادامه همایش در شهر کلات 

ادامه همایش هم اندیشی روابط عمومی های آبفا استان به میزبانی امور آب و فاضلاب کلات در محوطه تاریخی کاخ خورشید برگزار شد.

در این جلسه ابتدا مدیر امور کلات گزارشی از وصعیت تامین آب این شهرستان مرزی را به اطلاع رساند.

"رضا رمضان پور" پراکندگی  53 روستای تحت پوشش و 650 کیلومتر شبکه و خط انتقال را از جمله عوامل سختی کار در آبرسانی به 14 هزار مشترک دانست و اعلام کرد: 98درصد جمعیت شهرستان از خدمات آبفا برخوردارند.

وی همچنین ضمن ارائه چند پیشنهاد برای بهبود هر چه بیشتر روند کار در حوزه آب شرب ، از مدیر روابط عمومی آبفا استان خواست این موارد را در شورای مدیران ستادی مطرح کند.

مدیر رورابط عمومی و آموزش همگانی آبفا استان هم با قدردانی از میزبانی مدیر و کارکنان آبفا کلات ، از پیشنهادهای  رضا رمضان پور استقبال کرد.

"سعید روزی" با اشاره به جایگاه روابط عمومی ها ، بر راه اندازی کمیته های روابط عمومی و اطلاع رسانی برای عملیاتی شدن مصوبات جلسات تاکید کرد وبا اشاره به اقلیم خشک و نیمه خشک خراسان رضوی از مسئولان روابط عمومی خواست اقدامات آموزشی و مدیریت مصرف را با توجه به وضعیت آبی استان و شهرستان مربوطه هر چه سریع ترشروع و در زمینه آگاهی بخشی و اطلاع رسانی هماهنگ و یکنواخت عمل کنند.

وی وجود خبرنگاران را کمک حال مدیران برای اطلاع بیشتر از مطالبات مشترکان و  چالش ها و معضلات و بعضا موثر درتامین منابع مالی اجرای پروژه ها و طرح های حوزه آب شرب دانست و تعامل میان روابط عمومی و اصحاب رسانه را ضروری خواند.

وی همچنین با مهم  برشمردن تهیه مستندات در قالب فیلم به ویژه در بحث جهاد آبرسانی ، از برگزاری مرحله دوم جشنواره نغمه های آب در سال جاری با محوریت قوچان خبرداد

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار