کد خبر: 1157379
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۲
رییس سازندگی کشور:
زهرایی با بیان اینکه عرصه جهاد، عرصه انسان سازی است، گفت: گروه‌های جهادی می‌تواند بیرق انقلاب را در تقویت انسان‌ها بلند کنند.

به گزارش جوان از لرستان محمد زهرایی، ظهر امروز، در آیین اختتامیه رزمایش جهادگران فاطمی ۳ که در مصلی الغدیر این شهرستان برگزار شد، گفت: عرصه اردوهای جهادی و محرومیت‌زدایی امروز نزدیک‌ترین عرصه به دوران دفاع مقدس است.

رییس بسیج سازندگی کشور با اشاره به حضور گروه‌های جهادی در بین مردم و برای خدمت‌رسانی به آنها افزود: بسیج به عنوان یک ابرنهاد تسهیل‌گر، موظف به شناسایی حلقه‌های میانی است و گروه‌های جهادی امروز خود را به عنوان جریان فناور انقلاب معرفی کرده و از حلقه‌های میانی موثر هستند.

وی با اشاره به اینکه در اغتشاشات اخیر هشت مسئول و یا عضو گروه جهادی به شهادت رسیدند، عنوان کرد: شهیدان عجمیان، علی‌وردی، امیری و .... نشان دادند که این عرصه، عرصه انسان‌سازی است.

زهرایی با بیان اینکه گروه‌های جهادی می‌تواند بیرق انقلاب را در تقویت انسان‌ها بلند کنند، گفت: همان‌گونه که جبهه مقاومت برون مرزی شد و ترس و رعب و وحشت را در دل کفر ایجاد کرده است، گروه‌های جهادی نیز باید همین‌طور باشد.

 

 

 

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار