کد خبر: 1155505
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۴
سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان ری از دستگیری ۲ سارق باغ ها و مزارع در محدوده خاورشهر، خبر داد و گفت: تا کنون ۴ شاکی متهمان را مورد شناسایی قرار داده‌اند.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از مهر، سرهنگ حسینعلی ابن علی گفت: با وقوع چند فقره سرقت در هفته‌های اخیر از انباری‌های باغات و مزارع در محدوده خاورشهر، بررسی موضوع در دستور کار مأموران کلانتری ۱۷۷ این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: با تحقیقات محلی محدوده جغرافیای جرم، استفاده از بانک اطلاعاتی مجرمان سابقه دار و بازبینی دوربین‌های مدار بسته ۲ سارق جوان که از اتباع کشور همسایه بود را شناسایی کردند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: تیم عملیات کلانتری در گام بعدی با اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده، مخفیگاه متهم را در محدوده زمین کشاورزی‌های خاورشهر شناسایی کردند.

سرهنگ ابن علی عنوان کرد: تیم عملیات پس از دریافت این اطلاعات مهم با هماهنگی‌های لازم با مرجع قضائی، روز گذشته راهی مخفیگاه متهم شدند و سارقان را در یک عملیات منسجم دستگیر کردند و در بازدید از مخفیگاه متهمان تعداد زیادی درب باغات، پمپ آب، لوازم کشاورزی به ارزش ۲ میلیارد ریال کشف شد.

این مقام انتظامی اظهار کرد: متهم پس از انتقال به کلانتری خاورشهر در تحقیقات ابتدایی به ۴ فقره سرقت از باغات در این شهرستان اعتراف و انگیزه خود را تأمین نیاز‌های مالی، عنوان کرد که تاکنون ۴ مال باخته به کلانتری مراجعه و از متهمان شکایت کرده‌اند، متهمان نیز پس از تکمیل پرونده به دادسرای خاوران معرفی شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار