کد خبر: 1155021
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۲
تنها یک روز پس از شهادت عضو ارشد جنبش جهاد اسلامی فلسطین، اسرای فلسطینی با حمله به ۲ زندانبان صهیونیست در زندان «مجدو» آن‌ها را گروگان گرفتند.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از فارس، منابع خبری، شامگاه امروز (چهارشنبه)، از فعال شدن آژیر‌های خطر در زندان صهیونیستی «مجدو» (شمال اراضی اشغالی) خبر دادند.

رسانه‌های فلسطینی گزارش دادند که اسرای فلسطینی با حمله به دو زندانبان صهیونیست آن‌ها را در زندان مجدو گروگان گرفتند و همزمان تعداد زیادی از نظامیان صهیونیست برای کنترل اوضاع به سلول‌ها اعزام شدند.

سازمان امور اسرای فلسطین ضمن تایید این گزارش، خبر داد که اسرا پس از درگیری با دو زندانبان آن‌ها را در بخش دهم در سلول ۷ گروگان گرفتند و نیرو‌های سرکوب رژیم صهیونیستی بلافاصله به محل درگیری اعزام شدند.

سخنگوی سازمان زندان‌های رژیم صهیونیستی در بیانیه‌ای اعلام کرد که این اقدام حین شمارش معکوس در بخش دهم زندان مجدو رخ داده است. با این حال، این سازمان مدعی شد که حادثه تحت کنترل است و کسی آسیب ندیده است.

این اقدام تنها یک روز پس از شهادت «خضر عدنان» عضو ارشد جنبش جهاد اسلامی فلسطین انجام شده است. خضر عدنان (۴۴ساله) از اعضای ارشد جنبش جهاد اسلامی فلسطین بود که در اعتراض به بازداشت خودسرانه خود اعتصاب غذا کرده بود.

مقاومت فلسطین بار‌ها درباره وخامت اوضاع جسمانی او به اشغالگران هشدار داده شده بود. وی از هفته پیش در پی وخامت اوضاع جسمی به بیمارستان منتقل شد؛ اما رژیم صهیونیستی اجازه نداد که هیچ یک از وکلا، پزشکان و یا طرف‌های حقوقی با وی تماس و از اوضاع سلامتی‌اش با خبر شوند. خضر عدنان اسیر فلسطینی در نهایت روز گذشته پس از تحمل۸۶ روز اعتصاب جانش را از دست داد و به شهادت رسید.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار