کد خبر: 1154965
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۰
رئیس دایره روابط بین‌الملل جنبش مقاومت اسلامی حماس امروز چهارشنبه با میخائیل بوگدانوف معاون وزیر خارجه روسیه و فرستاده ویژه رئیس جمهور این کشور به خاورمیانه و آفریقا در مسکو دیدار کرد.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از ایرنا، ابومرزوق و بوگدانف در این دیدار در مورد تحولات فلسطین، حملات و جنایات رژیم صهیونیستی علیه اسرا از جمله شهادت اسیر خضر عدنان در زندان این رژیم و تجاوزات بی‌وقفه این رژیم در حق ساکنان غزه گفتگو کردند.

ابومرزوق بر حق مسلم ملت فلسطین در مقاومت در برابر رژیم اشغالگر با تمامی ابزار‌ها و راه‌های ممکن تأکید کرد و گفت کابینه تندرو و راست‌گرای صهیونیستی با سیاست‌های رادیکالی خود بار دیگر موجب تنش و درگیری در اراضی اشغالی و منطقه خواهد شد.

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، بوگدانوف هم بر موضع ثابت کشورش در حمایت از حقوق ملت فلسطین و تلاش برای بازیابی وحدت ملت فلسطین و برآورده کردن خواسته‌های این ملت تأکید کرد.

شیخ خضر عدنان اسیر فلسطینی دیروز سه شنبه پس از ۸۶ روز اعتصاب غذا در زندان‌های رژیم صهیونیستی به شهادت رسید.

شیخ عدنان از اولین افراد در زادگاه خود (روستای عرابه استان جنین) بود که همزمان با تاسیس جنبش جهاد اسلامی در اوایل دهه ۸۰ به این جنبش پیوست و در واقع از اولین موسسان جنبش جهاد اسلامی در کرانه باختری نیز به شمار می‌رود.

شیخ عدنان را به عنوان سخنگوی جنبش جهاد اسلامی در کرانه باختری نیز می‌شناسند و همین امر باعث شده بود که او چندین بار از سوی رژیم صهیونیستی و نیرو‌های امنیتی تشکیلات خودگردان فلسطین تحت تعقیب قرار گرفته و بازداشت شود.

در پی شهادت شیخ عدنان، گروه‌های مقاومت فلسطین طی ۲۴ ساعت گذشته، ده‌ها راکت به سمت شهرک‌های صهیونیست‌نشین شلیک کردند.

رژیم صهیونیستی در ادامه تجاوزات و جنایات خود علیه فلسطینیان، بامداد امروز مناطق مختلف غزه را بمباران کرده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار