کد خبر: 1148405
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۲
کارشناس سازمان هواشناسی اعلام کرد؛
کارشناس سازمان هواشناسی از بارش باران و برف طی امروز (شنبه) در برخی استان‌ها خبر داد و اعلام کرد: روزهای یکشنبه و دوشنبه بیشتر مناطق کشور با وزش باد شدید همراه است که در مناطق مستعد سبب خیزش گردوخاک خواهد شد.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از وزارت راه و شهرسازی، کبری رفیعی در مورد آخرین وضعیت جوی کشور، اظهار داشت: امروز (شنبه) در استان‌های ساحلی دریای خزر، خراسان شمالی، خراسان رضوی، بخش‌هایی آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی، اردبیل، کردستان، زنجان و استان‌های دامنه جنوبی البرز بارش برف و باران و رعد و برق و در مناطق مستعد بارش تگرگ را خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه در فردا (یکشنبه) در نوار شمالی کشور بارش‌ها ادامه دارد، افزود: در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه در شمال شرق و ارتفاعات البرز در برخی ساعات رگبار پراکنده رخ می‌دهد.

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: از نظر شرایط دمایی امروز (شنبه) در نیمه غربی کشور، مناطق مرکزی استان‌های ساحلی دریای خزر، دامنه‌های جنوبی البرز کاهش محسوس دما پیش‌بینی می‌شود.

به گفته رفیعی، خلیج فارس، دریای خزر، تنگه هرمز و دریای عمان نیز از امروز تا روز دوشنبه مواج و متلاطم خواهد بود.

وی اضافه کرد: همچنین روزهای یکشنبه و دوشنبه بیشتر مناطق کشور با وزش باد شدید همراه است که در مناطق مستعد سبب خیزش گردوخاک می‌شود.

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: برای تهران هم امروز (شنبه) در برخی ساعات وزش باد نسبتاً شدید پیش‌بینی می‌شود که در ساعت‌های بعدازظهر احتمال بارش پراکنده دارد و بیشینه دمای امروز تهران، ۱۳ درجه و کمینه دما ۹ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار