کد خبر: 1147851
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۶
مقام یمنی:
معاون اداره تبلیغات یمن با ابراز "از نزدیکی تهران ـ ریاض و کشور‌های اسلامی به یکدیگر استقبال می‌کنیم"، توقف جنگ در یمن را در گروی توقف تجاوز و محاصره دانست.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از تسنیم، سرتیپ «عبدالله بن عامر» جانشین فرماندهی اداره تبلیغات یمن، تأکید کرد: موضوع یمن، کاملاً مشخص و آشکار است و جنگ در آن با توقف تجاوز نظامی و محاصره پایان می‌یابد، اگر تجاوز‌ها متوقف شود، بی‌شک عملیات نظامی هم متوقف می‌شود، به همین ترتیب، اگر محاصره یمن لغو شود، اقدام نظامی هم لغو می‌شود.

وی افزود: آنچه در یمن جریان دارد، به دو عامل اساسی مرتبط است؛ عامل اول، ادامه تجاوز و عامل دوم محاصره است، اگر این دو عامل متوقف نشود، تمام گام‌ها و اقدامات منطقه‌ای برای حل بحران یمن با شکست مواجه می‌شود.

بن‌عامر درباره نزدیکی تهران ـ ریاض نیز گفت: هر گامی که کشور‌های اسلامی برای نزدیکی به یکدیگر بردارند، از دید ما امری مثبت و ایجابی است، اما اینکه ارتباط آن با یمن چه می‌تواند باشد باید بگویم که هر تأثیری داشته باشد، ما همچنان بر توقف تجاوز و پایان دادن به محاصره یمن با هدف خاتمه بخشیدن به عملیات نظامی تأکید می‌کنیم.

عبدالله بن عامر همچنین تأکید کرد: در زمان حاضر تمرکز خود را بر کاهش تنش‌ها متمرکز کرده‌ایم و این موضوعی است که در سخنرانی رهبری انصارالله به آن اشاره شد و جزئیات آن به‌زودی رسانه‌ای خواهد شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار