کد خبر: 1147781
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۰
سرمربی جدید بایرن مونیخ با سرمربی پیشین این تیم ابراز همدردی کرد و گفت انتظارش را نداشته که باواریایی‌ها در این مقطع از فصل به او پیشنهاد دهند.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از تسنیم، با رسمی شدن انتخاب توماس توخل به عنوان سرمربی جدید بایرن مونیخ پس از اخراج غیرمنتظره یولیان ناگلسمان، نشست خبری معارفه این مربی آلمانی عصر امروز (شنبه) برگزار شد.

توخل که پس از امضای قرارداد دو ساله‌اش به همراه اولیور کان مدیر اجرایی باشگاه و حسن صالیحمیدزیچ مدیر ورزشی باشگاه در این جلسه شرکت کرده بود، صحبت‌های خود را اینگونه آغاز کرد: از پیشنهاد بایرن مونیخ غافلگیر شدم، چون اصلاً انتظارش را نداشتم که در این مقطع از فصل پیشنهاد بدهد، ضمن اینکه قبل از این هم هیچ تماس و حرفی میان ما نبود. حتی در این فکر بودم که در خارج از آلمان به کارم ادامه دهم، اما بعد از اولین مذاکره که سه‌شنبه شب انجام شد و با توجه به ابعاد چالش پیش‌رو که عاملی تعیین کننده بود، به این نتیجه رسیدم که می‌خواهم بمانم.

توخل درباره ناگلسمان که با در نظر گرفتن کارنامه او در این فصل، برخی اخراجش را غیرمنصفانه دانسته‌اند گفت: قطعاً می‌توانم حال ناگلسمان را درک کنم، اما صحبت راجع به تصمیمی که درباره او گرفته شده در حیطه وظایف و مسئولیت من نیست. تماس با ناگلسمان؟ قطعاً جزو اولین کارهایم در بایرن نخواهد بود. قصد بی‌احترامی ندارم، اما دانستن نظرات او در حال حاضر واقعاً فایده‌ای به حال من نخواهد داشت. اگر زمانی گذرمان به یکدیگر افتاد، با او صحبت خواهم کرد.

سرمربی سابق چلسی که خودش هم در اواسط فصل جاری از این تیم اخراج شد و جایش را به گراهام پاتر داد، افزود: قبل از این هم با باشگاه بایرن مونیخ ارتباطات نزدیکی داشتم، اما آن در آن مقطع نمی‌توانستم منتظر بمانم تا ببینم این باشگاه پیشنهاد خواهد داد یا نه. تحت فشار قرار دادن افراد کار درستی نیست. این بار، اما همه چیز خیلی سریع پیش رفت و من هم دیدم که گزینه‌ای طراز اول برایم مهیا شده است. با این حال، قطعاً زمان زیادی برای شروع کارمان نداریم. احتمالاً تا روز جمعه بازیکنان ملی‌پوش‌مان را نخواهم دید. بایرن هنوز می‌تواند تمام جام‌ها را ببرد. از این باید به جزئیات کار توجه داشت. برای کار‌هایی که قرار است انجام دهم، برنامه دارم و بی‌صبرانه منتظر انجام‌شان هستم. تیم من برای بردن همه جام‌ها تلاش خواهد کرد.

اولین مأموریت پیش‌روی توخل در بایرن دربی درکلاسیکر است که او را مقابل تیم سابقش بوروسیا دورتموند قرار می‌دهد و برنده آن نبرد می‌تواند قهرمان بوندس‌لیگا را مشخص کند. توخل در این خصوص اظهار داشت: شروع کار با بازی مقابل دورتموند نمی‌توانست از این چالش‌برانگیز‌تر باشد. این مهمترین بازی فوتبال آلمان است و الان به خاطر اختلاف ناچیز میان دو تیم، جذابیتش دوچندان شده است. بی‌صبرانه منتظر این مسابقه هستم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار