کد خبر: 1147663
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۴
دروازه‌بان ملی‌پوش تیم پرسپولیس پس از صحبت‌هایی که بعد از باخت به سپاهان در رختکن انجام داد احتمالا به کمیته انضباطی این باشگاه احضار خواهد شد.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از فارس، بعد از شکست پرسپولیس مقابل سپاهان در ورزشگاه‌ آزادی، علیرضا بیرانوند دروازه‌بان ملی‌پوش تیم پرسپولیس با دیدن نماینده باشگاه در رختکن شروع به اعتراض کرد و گفت که این باشگاه پاداش بردهای قبلی پرداخت نکرده و یکی از دلایل این شکست، همین مسأله بوده است.

صحبت‌های انتقادی بیرانوند ادامه داشت به طوری که شدت این صحبت‌ها به حدی بود که برخی از بازیکنان نظیر سروش رفیعی و چند بازیکن دیگر وارد ماجرا شدند تا اتفاق تلخ‌تری رخ ندهد.

این اتفاق گویا به گوش مسؤولان باشگاه پرسپولیس هم رسیده و آنها قصد دارند این دروازه‌بان را به باشگاه دعوت کرده تا او درباره رفتار و صحبت‌هایش پاسخگو باشد.

گفته می‌شود بیرانوند بعد از بازگشت از اردوی ملی به کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس احضار خواهد شد تا در خصوص رفتار خود در رختکن پس از شکست مقابل سپاهان جواب بدهد. بیرانوند این روزها همراه با سایر ملی‌پوشان در اردوی تیم ملی است و قرار است بعد از بازی با کنیا به تمرینات پرسپولیس ملحق شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار