کد خبر: 1147496
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۶
باشگاه بارسلونا به دلیل اتهام پرداخت رشوه به نایب رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال با خطر کنار گذاشته شدن از رقابت‌های فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا مواجه شده است.

به گزارش جوان آنلاین از ایرنا، چند هفته‌ای است که برخی رسانه‌های اسپانیایی، موضوع پرداخت رشوه از سوی جوزپ ماریا بارتومئو رئیس اسبق باشگاه بارسلونا به نایب رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال این کشور را مطرح می‌کنند.

هرچند ابتدا این موضوع از سوی سران پیشین باشگاه بارسلونا به طور کامل تکذیب شد، اما ارائه مستندات از سوی رسانه‌ها موجب گردید تا آنان اعتراف کنند، مبلغی را جهت گرفتن مشاره از نایب رئیس کمیته داوران به او پرداخت کرده‌اند.

اکنون این پرونده عجیب در دادگاه در حال بررسی است و در صورت اثبات، جرایم سنگینی در انتظار این باشگاه بزرگ قرار دارد که یکی از آنها، کناره گذاشته شدن احتمالی از فصل آینده رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپاست.

بارسلونا هم اکنون با اختلاف ۱۲ امتیاز نسبت به رئال‌مادرید، مقتدرانه صدرنشین لالیگاست و به احتمال فراوان تا چند هفته دیگر قهرمانی خود را جشن خواهد گرفت، اما با کنار گذاشته شدن از لیگ قهرمانان، تبعات منفی فراوانی برای کاتالان‌ها دارد.

این باشگاه با مشکلات مالی فراوانی مواجه بوده و حذف از لیگ قهرمانان که منبع مالی بسیار خوبی است، می‌تواند عواقب جبران ناپذیری برای آنان داشته باشد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار