کد خبر: 1144352
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۷
رییس قوه قضاییه:
رییس قوه قضاییه افزود: مسوولان استان اصفهان برای حل مسائل و مشکلات استان باید بین دستگاهها هماهنگی وبه جمع بندی و راهکار جامع برسند.

اصفهان خبرنگار جوان آنلاین حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای در جلسه شورای اداری استان اصفهان اذعان داشت : آب، فرونشست، آلودگی هوا و خاک از مسائل و مشکلات مختلف استان اصفهان محسوب می شوند.

وی گفت :آیا حل برخی از این مشکلات در داخل استان امکان‌پذیر نیست و حل تمامی مشکلات استان از مسائل آب و خاک وفرونشست تا مسائل فرهنگی و اجتماعی نیاز به دخالت مرکز وجود دارد ؟

حجت الاسلام محسنی اژه ای افزود: مدیران استان باید با کارشناسی وهمفکری یک نظر واحد را به مرکز اعلام کند در اینصورت احتمال پذیرفته شدندش بسیار بالاست وخیلی از مسائل قابل حل است اما وقتی اختلاف نظر بین دستگاه ها وجود دارد، این کار به مشکل برمی خورد.
وی با تاکید بر اینکه باید به ترک فعل ها رسیدگی شود تصریح کرد: آیندگان از ما این سوال را می پرسند که آیا الان کاری هست که می شود انجام داد و انجام نمی شود؟
رییس قوه قضاییه گفت: در صورتیکه ترک فعل امکان وقوعش بوده و کوتاهی شده، مقصر هستیم، اما اگر امکان وقوعی نداشته است، طرف تلاشش را هم کرده است، اما امکانش نبوده، آیا قابل تعقیب بوده؟
وی گفت: همه مواردی که در این سفر مطرح شد باید با توجه ویژه پیگیری شود تا مردم احساس نکنند که فقط جلسه ای بوده وحرف زده شده است و نتیجه ای از عمل به آن نباشد.

حجت الاسلام محسنی اژه ای اظهار داشت: مواردی درخصوص محیط زیست مسئله آب و مهمتر از آن، فرونشست زمین، و آلودگی وآلایندگیها خیلی جدی باید مورد توجه قرار گیرد و شرح مشکل و راه حل آن بطور مستندوجامعی به مرکز منتقل شود تا امکان پیگیری آن وجود داشته باشد

رویکرد سفر رسمی حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای به استان اصفهان مساله‌محوری و تخصص‌گرایی برای حل چالش‌ها و آسیب‌های موجودوانجام ملاقات‌ها و دیدارهای مستقیم بدون واسطه با اقشار مختلف مردم رفع مسائل و مشکلات حقوقی و قضایی این استان در صدر برنامه‌های سفر رییس قوه قضاییه به اصفهان قرار داشت.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار