کد خبر: 1143612
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۸
امیر صباحی‌فرد: 
فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با بیان اینکه امروز دشمن اقتصاد و معیشت مردم را مورد هجمه قرار داده است، گفت: با حمایت مردم و جدیت مسئولان از این مرحله هم با موفقیت گذر می‌کنیم.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از فارس، امیر علیرضا صباحی‌فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش در گردهمایی روحانیون این نیرو، با تشریح برخی از دستاورد‌های ارزشمند انقلاب اسلامی در حوزه نیرو‌های مسلح به‌ویژه پدافند هوایی، گفت: باید با آموزش مستمر و گام نهادن در مسیر درست و اصولی به‌منظور رسیدن به افق‌های پیش رو از هیچ تلاشی دریغ نکنیم و همواره به سمت تحول حرکت کنیم.

امیر صباحی‌فرد با تأکید بر اهمیت و لزوم جهاد تبیین در ابعاد مختلف که به‌طور مکرر توسط فرماندهی معظم کل قوا بیان شده است، تصریح کرد: اگر امت اسلامی همواره با امام امت و رهبر فرزانه انقلاب باشند و فرمایشات ایشان را سرلوحه امورات خود قرار بدهند، به طور قطع به نصرت الهی دست پیدا می‌کنند و در مقابل اگر پشت امام را خالی کنند، به دشمن این اجازه و امکان را می‌دهند که هر آنچه را می‌خواهد و مد نظرش است، پیاده‌سازی و اجرا کند.

وی با اشاره به اینکه دشمنان نظام اسلامی همواره با تبلیغات باطل به‌ویژه بر روی نسل جوان سعی در تضعیف، تخریب و تحریف جبهه حق دارند، افزود: امروز دشمن اقتصاد و معیشت مردم را مورد هجمه قرار داده است که با حمایت مردم و جدیت مسئولان از این مرحله هم با موفقیت گذر می‌کنیم.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش خاطرنشان کرد: کارکنان و روحانیون عقیدتی سیاسی، فرماندهان جنگ نرم هستند و با تدبیر و دانش خود در زمینه جنگ نرم، در حوزه فضای مجازی و سواد رسانه‌ای با دشمن مقابله می‌کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر