کد خبر: 1141281
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۰
سردار شکارچی: 
سخنگوی ستادکل نیرو‌های مسلح اقدامات فعالان جهادگر را استمرار فرهنگ به جامانده از شهدا عنوان کرد.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از فارس، سردار ابوالفضل شکارچی سخنگوی ستادکل نیرو‌های مسلح در حاشیه بازدید از چهارمین جشنواره ملی جهادگران، اظهار کرد: ما شاهد رشد و شکوفایی خوبی در مجموعه بسیج دانشجویی هستیم. انگیزه، روحیه، دانش، دلسوزی، ابتکار عمل و خلاقیت از ویژگی‌های این نهاد جوان‌پایه است.

وی با ابراز تأسف در خصوص نبود شناخت کافی نسبت ظرفیت‌های موجود بسیج دانشجویی در ادامه، اضافه کرد: به موجب این ضعف شناختی دستگاه‌های کشور نسبت به این نهاد‌ها حتی نتوانسته‌اند بهره کافی را از این ظرفیت ببرند. از کسانی که به ویژه در بسیج دانشجویی به شیوه جهادی و رایگان در حوزه‌هایی همچون پزشکی، دندانپزشکی، دامپزشکی، کشاورزی و عرصه‌های گوناکون به مردم و کشور خدمت‌رسانی می‌کنند.

سردار شکارچی توفیقات صورت گرفته در گروه‌های جهادی مردم‌پایه را موجب خرسندی دانست و افزود: امید است وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های مسئول با بازدید از این جشنواره بتوانند از این گروه‌ها حمایت ویژه کنند.

وی تصریح کرد: اقدامات صورت گرفته گروه‌های جهادی استمرار فرهنگ به جامانده از شهدا است. راهیان نور هم به این معناست که ما مسیری که شهدا با توفیقات‌شان توانستند کشور و انقلاب را حفظ و توسعه دهند، گام برداریم.

سخنگوی ستادکل نیروی‌های مسلح در پایان اظهار کرد: امروز جهاد سازندگی و بسیج در همان مسیر شهدا در تلاش برای رشد، شکوفایی و اقتدار کشور هستند. در واقع میدان عملی راهیان نورهمین فعالیت‌های گروه‌های جهادی است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر