کد خبر: 1136410
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۳
فرمانده کل انتظامی خبر داد
فرمانده کل انتظامی گفت: نرم‌افزار موبایلی چت آنلاین پلیس راهور با مردم تا نوروز راه‌اندازی می‌شود تا مخاطبین بیشتری بتوانند در لحظه با پلیس ارتباط داشته باشند.
سرهنگ احمد شیرانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا در مراسم افتتاحیه مرکز پاسخگویی پلیس راهنمایی و رانندگی با بیان اینکه در این مرکز بسترهای ارتباطی تلفنی و اینترنتی برای ارتباط زود تر و سریع‌تر با مردم وجود دارد گفت: سه شماره ۱۲۰،۸۸۲۸۸۸۸۸ و ۸۸۲۵۵۵۵۵ برای تماس شهروندان با پلیس راهور در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: شهروندان می‌توانند سوالات مربوط به شماره گذاری، اجراییات، صدور گواهینامه، وضعیت ترافیکی محورها و سایر مواردی که مربوط به راه و رانندگی می‌شود را از طریق این شماره‌ها به پلیس بگویند.

شیرانی تصریح کرد این مرکز ۷۰ درصد از نارضایتی‌های مردم را از خدمات پلیس راهور کاسته و روزانه به بیش از ۳ هزار تماس تلفنی در این مرکز پاسخ داده می‌شود.

همچنین در ادامه این مراسم سردار رادان از پلیس راهور قول گرفت که چت آنلاین پلیس راهور با مردم تا نوروز راه‌اندازی شود.

سردار رادان با بیان اینکه بسیاری از مردم نسبت به بعضی از خدمات پلیس راهور سوالاتی دارند گفت: شهروندان می‌توانند از طریق این سه شماره سوالات پاسخ سوالات خود را دریافت کنند.

فرمانده کل انتظامی با بیان اینکه نرم‌افزار موبایلی چت آنلاین پلیس راهور با مردم تا نوروز راه‌اندازی می‌شود تا مخاطبین بیشتری بتوانند در لحظه با پلیس ارتباط داشته باشند، گفت: پلیس راهور باید زودتر از سایر پلیس‌های تخصصی هوشمند سازی را به مرحله اجرا در آورد.

منبع: مهـــر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار