کد خبر: 1136103
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۸
بخش انفرادی بدمینتون جام فجر در بخش بانوان با برگزاری فینال تمام هندی به کار خود پایان داد.

سرویس ورزشی جوان آنلاین: سی و یکمین دوره مسابقات بدمینتون جام فجر که از ۱۱ بهمن در سالن افراسیابی مجموعه ورزشی شهدی شیرودی تهران آغاز شده بود امروز (یکشنبه) با برگزاری دیدار‌های فینال به پایان می‌رسد.

در فینال بخش انفرادی زنان، تسنیم میر از هند که رنکینگ ۵۴ دنیا را در اختیار دارد مقابل هموطن خود یعنی تانیا همانت با رنکینگ ۷۳ دنیا نتیجه شکست خورد. همانت ضمن کسب عنوان قهرمانی، جایزه ۱۳۰۰ دلاری را به خانه ببرد.

تسنیم در دوره قبل این مسابقات قهرمان شده بود و با عنوان نایب قهرمانی، جایزه ۶۵۰ دلاری را کسب کرد. آدیتی بهات هندی و استفانی ویدجاجا اندونزی نیز سوم مشترک شدند و جایزه ۳۰۰ دلاری مسابقات به آن‌ها اهدا شد.

در جدول اصلی مسابقات در بخش بانوان ۲۶ ورزشکار ایرانی حضور داشتند که رومینا تاجیک، آیدا عنایتی، یگانه کرمانی، فاطمه بابایی، فاطمه مونس‌خواه و ساره امینیان با شکست حریفان ایرانی خود به مرحله دوم رسیدند.

در این مرحله نیز فاطمه بابایی با شکست فاطمه مونس‌خواه راهی مرحله یک هشتم شد. او در مرحله یک هشتم مقابل حریف اندونزیایی متوقف شد.

همچنین در جدول اصلی دونفره زنان نیز ۱۴ تیم از ایران حضور داشتند که ۱۰ تیم در دور اول و ۴ تیم در دور دوم متوقف شدند.

نتیجه مرحله نیمه نهایی جدول اصلی انفرادی بخش بانوان: تسنیم میر (هند) صفر - تانیا همانت (هند) ۲

نتیجه مرحله نیمه نهایی جدول اصلی دونفره بانوان: جسیتا پوتری میانترو و فبی ستیانیگروم (اندونزی) ۲ - گوپی کی و ژینگ (مالزی) یک

سامیا لیما و جولیانا ویانا (برزیل) و ریدیا اولیا پاتاسیا و کلی لاریسا (اندونزی) نیز سوم مشترک شدند.

در این مسابقات ۱۲۴ بازیکن مرد که ۹۶ نفر آن‌ها خارجی و ۹۵ بازیکنان زن که ۶۷ نفر آن‌ها خارجی هستند حضور داشتند. بازیکنان خارجی از کشور‌های کانادا، هند، پرتغال، چین، اردن، چین‌تایپه، پرو، مالت، بلغارستان، مالزی، فیلیپین، ترکیه، نپال، اندونزی، ویتنام، برزیل، سریلانکا، دانمارک، لهستان، قزاقستان، عراق، هلند، سنگاپور، تیمور شرقی و اسلواکی بودند.

منبع: ایرنا
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار