کد خبر: 1135204
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۳
استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه پشتوانه مردمی مهمترین رمز شکست ناپذیری انقلاب اسلامی ایران است، گفت: باید دستاوردهای نظام با زبان‌های مختلف برای مردم تبیین شود.
جواد قناعت ظهر چهارشنبه در دیدار اعضای ستاد بزرگداشت ایام الله دهه فجر با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیان کرد: برای مقاوم بودن هم باید نقاط ضعف و قوت را احصا کنیم و برای رفع نقاط ضعف تلاش کنیم.

وی ادامه داد: دشمنان به دنبال این هستند که مردم را از حاکمیت جدا کنند بنابراین یکی از اقدامات جدی ما باید حل مشکلات مردم در راستای امیدآفرینی باشد.

قناعت بیان کرد: همچنین دشمنان به دنبال این هستند که بین امام و امت فاصله ایجاد کنند و این از موضوعاتی که ما باید هوشمندانه بر روی کار بکنیم.

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه مدیریت رسانه‌های جهان در دست دشمنان بوده و توفیقات ما در این زمینه کم است، اظهار کرد: دشمنان به نتیجه رسیده‌اند که هر توطئه‌های می‌کنند مقام معظم رهبری جلوی آن را می‌گیرد بنابراین در جریان اخیر شعارها و حمله به سمت رهبری بود.

وی با بیان اینکه دشمنان فهمیدند که اگر می‌خواهند توفیقی برای خودشان رقم بزنند باید این کانون و مرکز زده شود، افزود: وحدت و یکپارچگی در اقوام مختلف، وحدت در صفوف مسلمانان شیعه و سنی، رابطه عمیق و معنوی بین امام و امت، رهبری امام راحل و مقام معظم رهبری از دیگر رموز شکست‌ناپذیری انقلاب اسلامی است.

قناعت بیان کرد: آمریکا با یارگیری‌هایی که در داخل کشور انجام داد متأسفانه توانسته برخی خواص، سلبریتی‌ها و ورزشکاران را در حوزه‌های مختلف جذب کند و در بزنگاه به میدان بیاورد تا علیه آرمان‌های انقلاب و نظام و به نفع دشمن حرکت کرده و شعار بدهند.

وی با اشاره به توطئه‌های دشمن علیه انقلاب بیان کرد: دشمنان همه توطئه‌هایی که به فکر بشر می‌رسید را علیه ما طراحی کرده‌اند، اما موفق نشدند.

قناعت ادامه داد: در حال حاضر دشمنان اختلاف بین صفوف مسلمانان، اختلاف بین اقوام مختلف و تجزیه ایران را در جنگ ترکیبی دنبال می‌کنند.

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه رهبری‌های رهبر معظم انقلاب از عوامل اصلی خنثی شدن توطئه‌های دشمنان بوده است، گفت: رهبر فرزانه شخصیتی آگاه، معتقد، دانا، حکیم، مسلط بر همه امور، بسیار اهل مطالعه و در برابر قشرهای مختلف صاحب نظر هستند بنابراین یکی از رموز حفظ انقلاب ما زیرکی و رهبری ایشان است.

وی با بیان اینکه پشتوانه مردمی مهمترین رمز شکست ناپذیری انقلاب اسلامی ایران است، تاکید کرد: باید دستاوردهای نظام و انقلاب با زبان‌های مختلف و بر اساس سلایق مختلف برای مردم تشریح و تبیین شود.

استاندار خراسان جنوبی بیان کرد: دشمن علیه ما جدی کار می‌کند و پیروزی نه از آن جبهه‌ای که قدرت بیشتری دارد بلکه از آن جبهه‌ای است که پایدارتر، مقاوم‌تر و اشرافیت آن بر امور بیشتر است.

منبع: مهـــر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار