کد خبر: 1134769
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۱
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران هشدار داد
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران، با اشاره به هشدار سطح نارنجی سازمان هواشناسی کشور، از آماده باش امدادگران در پی احتمال سیل در تهران خبر داد.

شاهین فتحی، با اشاره به هشدار سطح نارنجی سازمان هواشناسی در امروز و روز‌های بعد، گفت: با توجه به هشدار هواشناسی، احتمال سیل در تهران وجود دارد که در این راستا، امدادگران این استان در حالت آماده‌باش قرار گرفتند.

وی ادامه داد: احتمال بارش باد، وزش باد شدید، کولاک، آبگرفتگی معابر در روز دوشنبه (۱۰ بهمن) کرمانشاه، ایلام، لرستان، کردستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، خوزستان، روز سه‌شنبه (۱۱ بهمن) در اردبیل، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، کردستان، کرمانشاه، ایلام، لرستان، خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، همدان، زنجان، قزوین، قم، مرکزی، البرز، تهران، غرب و جنوب اصفهان، شمال فارس، ارتفاعات غربی استان‌های مازندران و سمنان و روز چهارشنبه (۱۲ بهمن) در شمال و شرق خوزستان، چهارمحال و بختیاری، جنوب اصفهان، کهگیلویه و بویراحمد، شمال فارس و شمال خراسان رضوی مورد انتظار است.

فتحی هشدار داد: از شهروندان درخواست داریم تا برای کاهش اثرات مخرب، در صورت امکان، سفر نکنند. در صورت تردد، تجهیزات کافی به همراه داشته باشند و کوهنوردان بهتر است که در فضای جوی نامساعد، از حضور در ارتفاعات خودداری کنند.

منبع: مهـــر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار