کد خبر: 1133785
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۶
پس از حمله موشکی بامدادی به شهرک‌های صهیونیستی، یک عضو ارشد جنبش جهاد اسلامی خبر داد که شاخه نظامی این جنبش در واکنش به جنایات رژیم صهیونیستی دست به این حمله زده است.

جنبش جهاد اسلامی فلسطین، امروز (جمعه)، مسئولیت حمله بامدادی به شهرک‌های صهیونیستی عسقلان اشغالی را برعهده گرفت.

«خالد البطش» از اعضای ارشد جهاد اسلامی در تظاهرات امروز در نوار غزه در این باره اظهار داشت: «در راستای نمایان ساختن یکپارچگی میدان‌ها، مقاومت حتما می‌بایست حرف خود را دیروز می‌زد ازاین‌رو یگان‌های موشکی سرایا القدس (شاخه نظامی جهاد اسلامی) پاسخ دادند.»

گروه‌های مقاومت فلسطین، بامداد جمعه، در واکنش به جنایات رژیم صهیونیستی در اردوگاه جنین به سوی شهرک‌های صهیونیستی در عسقلان اشغالی موشک شلیک کردند. مقامات رژیم صهیونیستی مدعی شدند که دست کم دو موشک از نوار غزه به سوی شهرک‌های صهیونیستی شلیک شده که این موشک‌ها تلفاتی به همراه نداشته است.

«صالح العاروری» نائب رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس، شامگاه پنجشنبه، با اشاره به جنایت صبح روز پنجشنبه رژیم صهیونیستی در اردوگاه جنین و شهادت دست‌کم ۹ فلسطینی و جراحت ۲۰ نفر گفته بود: «رژیم اشغالگر، بهای جنایت صبح امروز در جنین و اردوگاه آن را پرداخت خواهد کرد و پاسخ مقاومت به تاخیر نخواهد افتاد. اراده ملت ما قدرتمندتر از جنایت رژیم اشغالگر است و جنین و کرانه باختری و ساکنان آن شکست‌ناپذیر باقی خواهند ماند و این هدف قرار دادن‌ها تنها بر قدرت و عزم آن برای مقابله خواهد افزود.»

منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار