کد خبر: 1132827
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۸
وزیر کشور خبر داد:
احمد وحیدی در واکنش به تعطیلی‌های مکرر مدارس گفت: تعطیلی مدارس موجب شد به دولت پیشنهاد دهیم تا استاندارد‌هایی که براساس آن گروه‌های اضطرار استان‌ها تصمیم‌گیری می‌کنند را کمی تغییر دهیم.

احمدوحیدی در جمع خبرنگاران، با اشاره به تعطیلی مدارس بخاطر آلودگی هوا اظهار داشت: تعطیلی مدارس بخاطر رفع آلودگی نیست بلکه بخاطر سلامتی فرزندان مان است.

وی ادامه داد: مصوبه‌ای وجود دارد که در آن مشخص کرده در چه شاخصی از آلودگی مدارس باید تعطیل باشند.

وزیر کشور افزود: گروه‌های اضطراری استان‌ها براساس همین مصوبه ناچارند تصمیم بگیرند. در هرحال این موضوع موجب شد تا با کمک دوستان محیط زیست پیشنهاد جدیدی را برای دولت تعیین کنیم تا این استاندارد‌ها را کمی تغییر دهیم تا لازم نباشد در این شرایط مدارس مان را تعطیل کنیم.

وزیر کشور در مورد نشست امروز استانداران گفت: امروز بحثی در مورد مولدسازی‌های دارایی‌ها بود که با حضور وزیر اقتصاد صورت گرفت. این مهم کاری بود که در دولت آغاز شد و مجوز‌های لازم برای آن اخذ شده است.

وی ادامه داد: مولدسازی دارایی‌ها کار مهمی است لذا امیدواریم کار‌های آن به زودی انجام شود.

وزیر کشور گفت: بحث بعدی جلسه در مورد سازمان امور اداری و استخدامی بود که نکاتی مدنظر رئیس سازمان و استانداران بود که انشالله در دستور کار قرار می‌دهیم.

وی گفت: موضوع سوم این نشست در مورد اشتغال بود که با حضور وزیر تعاون و کار و رفاه اجتماعی بحث شد که آماری از ایجاد اشتغال در استان‌ها ارائه شد.

وحیدی یادآور شد: همچنین برای تقویت اشتغال که موضوع مهم روز ماست وزارت کار اعلام آمادگی کرد.

وی ادامه داد: براساس آمار‌هایی که در سامانه کار و رفاه اجتماعی داشتیم آمار خوب اشتغال را در طی این یکسال داشتیم.

منبع: مهـــر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار