کد خبر: 1128289
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۱
معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج از برگزاری سومین رویداد ملی «مادران قاسم پرور» با همکاری گروه مواسات البرز و مدیریت شهری خبر داد.

برجی ضمن تسلیت ایام شهادت سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی و اشاره به اهمیت شناخت هرچه بیشتر ابعاد شخصیتی و زندگی این شهید والامقام گفت: شهید سلیمانی بعنوان یک شخصیت مؤثر و دوست داشتنی در بین آحاد مردم و یک فرد جهادی و مسئولیت‌پذیر، از جایگاه ویژه‌ای در کشور برخوردار است. به صورتیکه دستگاه‌های متولی فرهنگی می‌بایست با اقدامات گوناگون به ترویج شعائر این شهید عزیز پرداخته و یاد و اهدافش را برای نسل حاضر، بویژه نسل آینده ساز تبیین نماید.

این مسئول ابراز داشت: در همین راستا یکی از اقداماتی که در سالیان متوالی از زمان شهادت سردار سلیمانی، به صورت ملی و در سراسر کشور انجام شده، رویداد «مادران قاسم پرور» است که سومین سال آن، در مجموعه فرهنگی میلاد، به همت گروه مواسات البرز و سازمان فرهنگی شهرداری کرج و برخی ارگان‌های دیگر برگزار می‌شود.

برجی افزود: این مراسم جهت تجلیل و تکریم مادرانی که به دلیل علاقه به شخصیت و منش و مکتب حاج قاسم، فرزند خود را «قاسم» یا «محمد قاسم» نامیده‌اند برگزار می‌شود که این رویدادها، خود می‌تواند در نهادینه کردن و نشر مکتب حاج قاسم و بکارگیری ابعاد مختلف آن برای اصول تربیتی مادران کشور تأثیر بسزایی داشته باشد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار