کد خبر: 1122138
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۰
فریدون حسن

طی یکی، دو ماه گذشته برخی چهره‌های ورزشی با بازی کردن در زمین معاندان رسانه‌ای کشور بازی کردند. در روز‌های اول شاید فضای غبارآلود فتنه ایجاد شده باعث شده بود این عده که کمترین اطلاعی در خصوص مسائل سیاسی ندارند از روی حس مردمداری اظهاراتی را عنوان کنند، اما شنیدن همان نظرات با همان ادبیات حالا که غبار فتنه فروکش کرده و صف معاندان و دشمنان ایران و ایرانی از مردم جدا شده بسیار تأمل‌برانگیز است. اینکه بازیکن تیم ملی فوتبال بعد از دریافت پاداش‌های آنچنانی و حواله خودرو، آن هم وقتی که کوچک‌ترین دستاوردی برای ایران به ارمغان نیاورده باز هم با انتشار پیام از دشمنان قسم‌خورده این آب و خاک حمایت می‌کند، نشانه این است که این قبیل بازیکنان یا واقعاً نمی‌فهمند یا در برابر فهمیدن مقاومت می‌کنند.
در هیچ کجای دنیا با معاند و برهم‌زننده امنیت جامعه مماشات نمی‌کنند. در تمام دنیا با آن‌ها که به جان، مال و امنیت مردم و کشور ضربه وارد می‌کنند به شدیدترین شکل ممکن برخورد می‌کنند. بد نیست آقایان مثلاً ملی‌پوشی که امروز ژست طرفداری از مردم را به خود گرفته‌اند اول به این فکر کنند که با پول همین مردم حواله ماشین گرفته‌اند و پاداش‌های آنچنانی و بعد هم اگر سوادشان اجازه داد مطالعه‌ای داشته باشند و ببینند که در دیگر کشور‌ها با چنین آدم‌هایی چگونه برخورد می‌شود.
سلبریتی‌های ورزشی به‌خصوص جماعت فوتبالی این روز‌ها عجیب حس مردمداری به خود گرفته‌اند. یک فریبکاری محض، آن هم بعد از دریافت پاداش‌های آنچنانی و حواله واردات خودرو از جیب همین مردمی که دم از آن‌ها می‌زنند. جالب اینکه تا وقتی پای پاداش در میان بود، چیزی نمی‌گفتند، اما حالا که جیبشان پر شده لگداندازی را شروع کرده‌اند. بعید نیست که طی روز‌های بعد بقیه هم مردمداری خودشان را نشان دهند و ثابت کنند که چگونه گوش به فرمان رسانه‌های معاند سعودی و لندن‌نشین هستند.
فراموش نکنیم که همین‌ها بودند که می‌خواستند سرود نخواندنشان را به گران‌ترین قیمت ممکن بفرشند. حالا انگار دوباره به همان مسیر برگشته‌اند. به هر حال از قدیم گفته‌اند «به مرده که رو بدهی کفنش را خراب می‌کند.» در روز‌هایی که فریاد اعتراض ورزشکاران مدال‌آور المپیکی و جهانی بابت تبعیض‌های موجود بین آن‌ها و این جماعت فوتبالی به آسمان بلند شده، دیدن چنین رفتار‌هایی از این جماعت پول‌پرست و بیت‌المال‌خور حداقل باید مسئولان ورزش کشور را از خواب فوتبال‌زدگی بیدار کند تا از این به بعد کمتر به این جماعت قدرنشناس برسند.
نکته دیگر اینکه سلبریتی‌های فوتبالی بهتر است این را هم بدانند که در هیچ کجای دنیا با جماعتی که بخواهند برخلاف امنیت ملی کشورشان آب به آسیاب دشمن بریزند و مطابق میل دشمنانشان رفتار کنند، مماشات نمی‌کنند، چه برسد به اینکه پاداش هم بدهند و حواله خودرو نیز تقدیمشان کنند. پس آقای ملی‌پوش فوتبالی اگر خیلی حس مردمداریت گل کرده اول آن پاداش‌ها را پس بده، بعد برو هر پستی که دلت خواست بگذار و منتظر عواقبش هم باشد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار