کد خبر: 1121044
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۱
رئیس مجلس عنوان کرد
رئیس مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک روز دانشجو، یوم الله ۱۶ آذر را نماد استقلال طلبی، مبارزه با سلطه، استعمار، دخالت خارجی و نشان شکست و رسوایی کودتاچیان آمریکایی در برابر ملت آگاه ایران دانست.

محمدباقر قالیباف در نطق پیش از دستور جلسه علنی امروز (چهارشنبه، 16آذر ماه) مجلس شورای اسلامی، گفت: فرا رسیدن سالروز شهادت صدیقه طاهره حضرت فاطمه زهرا (س) را به ملت شریف ایران و عموم محبان ایشان در سراسر جهان اسلام تسلیت و تعزیت می‌گویم.

رئیس مجلس شورای اسلامی افزود: همچنین روز دانشجو را به تمام دانشجویان و علم پژوهان سراسر کشور تبریک و تهنیت می‌گویم و یاد و خاطره شهدای شجاع این روز، شهیدان احمد قندچی، مهدی شریعت رضوی و مصطفی بزرگ‌نیا را گرامی می‌دارم.

وی همچنین اظهار کرد: یوم الله 16 آذر نماد استقلال طلبی، مبارزه با سلطه، استعمار، دخالت خارجی و نشان شکست و رسوایی کودتاچیان آمریکایی در برابر ملت آگاه ایران است.

قالیباف یادآور شد: خون سرخ این شهدا و تمامی پویندگان راه آزادی و استقلال ایران، لکه ننگ ابدی بر پیشانی دولت کودتاچی آمریکا و رژیم دست نشانده آنها و تمامی افراد خائنی است که منافع استعماری دولت‌های خارجی را به منافع ملت و کشور خود ترجیح می‌دهند و ایران را ویرانه‌ای در چنگال و ضیق یوغ کودتاچیان آمریکایی و انگلیسی می‌خواستند و می‌خواهند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار