کد خبر: 1120495
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۶
سومین روز رقابت‌های پاورلیفتینگ قهرمانی ۲۰۲۲ آسیا با کسب یک نشان طلا، یک نقره و ۲ برنز به نام ایران پیگیری شد.

مسابقات پاورلیفتینگ قهرمانی آسیا ۲۰۲۲ طی ۱۱ لغایت ۱۷ آذرماه به میزبانی شهر دبی امارات برگزار می‌شود. در سومین روز این رقابت‌ها ورزشکاران ایرانی در بخش پیشکسوتان و بزرگسالان برای رقابت با حریفان روی تخته رفتند.

در پایان رقابت‌های امروز احسان زیرک ملی‌پوش دسته ۷۴ کیلوگرم در بخش پیشکسوتان (مستر یک) با ثبت ۵۲۰ کیلوگرم در مجموع موفق شد به عنوان قهرمانی رسیده و به مدال طلا دست پیدا کند. امین‌الله بغلانی دیگر ملی‌پوش دسته ۷۴ کیلوگرم کشورمان در بخش مستر یک، با ثبت ۵۱۲.۵ کیلوگرم در مجموع در رده دوم قرار گرفت و صاحب گردن‌آویز نقره شد.

در ادامه این مسابقات امیررضا مس‌فروش در مستر یک در مجموع با ثبت ۵۰۰ کیلوگرم به دلیل وزن بیشتر از حریف عراقی خود در رده چهارم قرار گرفت و دستش از مدال کوتاه ماند. رضا مصطفی‌نژاد دیگر ملی پوش کشورمان با ثبت وزنه ۴۱۵ کیلوگرمی در مجموع در رده ششم رده پیشکسوتان (مستر یک) قرار گرفت.

مراد عیدی تنها نماینده پیشکسوتان ایران در بخش مستر ۲ با ثبت ۳۵۵ کیلوگرم در مجموع صاحب مدال برنز شد. امیرحسین نورحسینی نماینده ایران در بخش بزرگسالان نیز در حرکت اسکوات موفق به ثبت وزنه ۲۴۲.۵ کیلوگرمی شد و در این حرکت به مدال برنز رسید. او در پرس‌سینه نیز با مهار وزنه ۱۵۲.۵ کیلوگرمی در رده پنجم ایستاد.

نورحسینی در حرکت ددلیفت نیز وزنه ۲۴۷ کیلوگرمی را مهار کرد تا در مجموع با ثبت ۶۶۲.۵ کیلوگرم در رده چهارم قرار بگیرد. یونیون ورزشکار قزاقستانی با ثبت رکورد ۷۲۷.۵ کیلوگرم در مجموع صاحب مدال طلا شد و به ترتیب لی و چونگ ورزشکاران سنگاپوری با ثبت ۶۸۵ کیلوگرم و ۷۲۵ کیلوگرم صاحب مدال نقره و برنز شدند.

منبع: ایرنا
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار