کد خبر: 1117303
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۰
شور جام‌جهانی در میان کاربران شبکه‌های اجتماعی
همزمان با نخستین بازی ایران در جام‌جهانی شور این رقابت‌ها در میان کاربران شبکه‌های اجتماعی نیز بیشتر و بیشتر می‌شود.

همزمان با نخستین بازی ایران در جام‌جهانی شور این رقابت‌ها در میان کاربران شبکه‌های اجتماعی نیز بیشتر و بیشتر می‌شود. کاربران از تیم ملی ایران حمایت کرده و تلاش دارند با توئیت‌های خود به تیم شور و‌انگیزه دهند. کاربران برخی از افراد را که به تیم ملی اهانت کرده یا آرزوی باخت تیم را دارند، بی‌وطنانی دانستند که میهن خود را رها کرده‌اند. کاربران تیم‌ملی فوتبال را نمادی از هویت مشترک مردم ایران دانستند که همه را با سلایق و اقوام مختلف به یکدیگر پیوند می‌دهد. در ادامه بخش‌هایی از واکنش‌های کاربران را مرور کرده‌ایم.

کاربری با نام «زینب بانو»:
فکر کنم نزدیک به ۱۵ سال هست که دیگه علاقه‌ای به فوتبال و جام جهانی ندارم، ولی حالا مسئله ملی شده همه مسابقه‌هارو با عشق و دعا برای پیروزی تیم ملی‌مون نگاه می‌کنم.
کاربری با نام «شهاب»:
تا اینجای کار که نمی‌خواید طرفدار تیم ملی ایران باشید مشکلی نداره، نمیشه که همه رو مجبور کرد وطن‌پرست باشن، ولی وقتی از انگلیس با اون همه جنایت در حق مردم ایران (قبل و بعد از انقلاب) حمایت می‌کنید دارید دیاثت سیاسی خودتون رو فریاد
می‌زنید.
امیرحسین روزبهانی:
فارغ از هر تفکر و سلیقه‌ای، «هویت مشترک ملی» ما، بر همه اختلافات و حب و بغض‌ها ارجحیت داره؛ با تمام وجود برای افتخارآفرینی تیم‌ملی فوتبال کشورمون آرزوی موفقیت و سربلندی می‌کنیم.
مریم جوادی:
خدایا خودت به خون شهدای این نظام و شهید عزیزمان حاج قاسم، یکی از معجزات خودت رو برای تیم فوتبال ما رقم بزن. الهی که به کوری چشم دشمنان تا یک چهارم نهایی بریم.
احسان تقدسی:
آن کسی که به شما می‌گوید تیم ملی ایران تیم ملی جمهوری اسلامی است، به دنبال تغییر «هویت» شما به عنوان بخشی از یک ملت و یک امپراتوری بزرگ به نام «ایران» و در حال آماده کردن ذهن شما برای پذیرش «تجزیه» ایران است. نگذارید ذهن شما را تغییر دهند.
نرگس خلیلی:
مهم نیست از کدوم قوم هستیم؛ مهم اینکه برای ایران قوی بجنگیم. با آرزوی موفقیت برای بچه‌های تیم ملی.
احسان شریف‌نیا:
بنده و خانواده‌ام به رغم مشکلات معیشتی و اقتصادی در کنار تیم ملی کشورم هستیم و آرزوی موفقیت و پیروزی در مقابل انگلیس رو داریم. #برای_ایران
فواد شمس:
انگلستان با اختلاف در صدر جدول کشور‌هایی است که بیشترین ظلم را به مردم ایران کرده. هر گرایش سیاسی‌ای که داشته باشید، در بد بودن انگلستان با مردم ایران شک نباید بکنید. فقط باید یک زامبی مسخ شده باشید که امروز به عنوان یک ایرانی طرفدار تیم فوتبال انگلیس باشید. خیلی نابود شدید.
همایون زندی‌زاده:
فوتبال اینقدر مهم است. آنقدر بر معادلات جهان تأثیر دارد. اینقدر آدم‌ها را درگیر می‌کند که خیلی‌ها حتی اگر کشورشان در جام‌جهانی حاضر نباشد، طرفدار یکی از تیم‌های حاضر می‌شوند. بی‌وطن‌ها برای شکست تیم ملی کشورشان دعا می‌کنند و در پیروزی آن اشک می‌ریزند. بی‌وطن‌ها علف هرزند.
عطیه شاپوری:
امروز بعد از پایان بازی نتیجه هرچی که باشه تیم فوتبال جمهوری اسلامی ایران برنده است؛ چون خیلیا آرزو داشتن که این بچه‌ها پاشون به زمین چمن نرسه....
لیلی یزدی:
با یوز ایرانی شوخی نکنید بچه‌های با غیرت ایران #برای_ایران جونشون هم می‌دهند حالا یکی تو میدون یکی تو زمین فوتبال.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار