کد خبر: 1117265
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۵
معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل:
معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: : در مجموع بیش از 800 مورد برنامه در قالب 80 عنوان برنامه همزمان با هفته بسیج در استان اردبیل برگزار می‌شود که امید می‌رود بتوانیم به تمامی اهداف خود در این زمینه جامه عمل بپوشانیم.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، سرهنگ جهانبخش عطایی درجمع خبرنگاران اظهار داشت: آبرسانی به 72 روستای محروم در نقاط مختلف استان، افتتاح 25 واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد، برگزاری رزمایش جهادگران فاطمی، همایش فعالان اقتصادی، اردوی جهادی قرآنی، نشست عفاف و حجاب و تجلیل از فعالان عرصه حجاب و بهره‌برداری از مرکز مشاوره خانواده‌ها از اهم برنامه‌های پیش‌بینی شده در هفته بسیج استان اردبیل است.

عطایی تصریح کرد: از دیگر برنامه‌های گرامیداشت هفته بسیج در استان می‌توان به جشنواره جهادگران علم و فن آوری، مسابقه کتابخوانی در فضای مجازی، برگزاری همایش آگاه سازی زنان و گفتمان الگوی سوم و تقدیر از فعالان طرح شهید سلیمانی اشاره کرد.

وی اظهار کرد: نقش تسهیگری بسیج در کشور به عنوان یکی از لازمه‌های مهم و اساسی است و با توجه به این که تصدی‌گری موضوعی نیست که بسیج به دنبال آن باشد بنابراین تلاش می‌کند با هم‌افزایی سایر سازمان‌ها خدمت بی‌منت را در دستور کار قرار دهد.

عطایی افزود: بسیج بهترین الگو در مدیریت جامعه است که به عنوان نیروی قوی، توانمند و قدرتمند جایگزین ندارد و از زمان تشکیل تاکنون در تمامی عرصه‌ها به خوبی نقش خود را ایفا کرده است.

معاون سپاه اردبیل ضمن اشاره به تلاش‌های بسیج در دوران شیوع کرونا بیان کرد: بسیج پا به پای مدافعان سلامت برای سلامتی آحاد مردم تلاش کرده و این موضوع در حال حاضر به عنوان اولویت اساسی و مهم مطرح است که خدمات‌رسانی بسیج به آحاد مردم جامعه بیش از پیش گسترش پیدا می‌کند و باید این مهم در جامعه به یک اصل اساسی و نهادینه تبدیل شود.

وی گفت: بسیج در تمامی عرصه‌ها در کشور اثرگذار بوده و موفق عمل کرده و با روحیه بسیجی دوام و قوام پیدا می‌کند و جز با تفکر و روحیه بسیجی نمی‌توان بر مشکلات فائق آمد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر