کد خبر: 1116740
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۹
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: قوه قضائیه با سلبریتی‌ها و دیگر افرادی که در فضای مجازی با شایعه‌پراکنی، فضای عمومی جامعه را برهم می‌زنند، با قاطعیت برخورد کند.

حجت‌الاسلام مجید نصیرایی عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، گفت: سلبریتی‌ها که در فضای مجازی اقدام به انتشار مطالب و فضاسازی در سطح جامعه می‌کنند، اگر سند و مدرکی برای ادعاهایشان دارند ارائه کنند.

وی افزود: قوه قضائیه باید به این شایع‌پراکنی‌ها ورود پیدا کند و با سلبریتی‌ها و به طور کل با افرادی که بدون سند و مدرک اقدام به انتشار مطالبی در فضای مجازی می‌کنند برخورد قانونی لازم را داشته باشند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس اظهار داشت: اینکه عده‌ای چه سلبریتی‌ باشند و چه غیرسلبریتی بخواهند با مطالب‌شان فضای جامعه را برهم بزنند، و ادعاهایی را مطرح کنند که اثبات نشده، به هیچ وجه قابل پذیرش نیست و مورد نکوهش و محکوم است.

نصیرایی با بیان اینکه سلبریتی‌های که به اغتشاش دامن می‌زنند از دشمن خط می گیرند، خاطرنشان کرد: متاسفانه به جهت کوتاهی در فضای مجازی امروز شاهد آن هستیم که عده‌ای از افراد بی‌پایه و اساس مطالبی را مطرح می‌کنند و آرامش جامعه را با مطالب و اظهارنظرهایشان بهم می‌زنند.

وی گفت: باید در یک چارچوب منطقی فضایی فراهم شود که هر کس اعتراض و انتقادی دارد بدون هیچ لکنت زبان و ترسی مطالبش را مطرح کند و در مقابل کسانی هم که به دنبال آشوب و اغتشاش هستند، مجال کار نداشته باشند و قوه قضائیه باید با این افراد با قاطعیت برخورد کند‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌.

منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار