کد خبر: 1116484
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۱
حزب الله:
نایب رئیس شورای اجرایی حزب الله گفت که تلاش های آمریکا برای هدف قرار دادن مقاومت و نابودی آن و دور کردن جوانان از فرهنگ مقاومت با شکست مواجه شده و اهداف خود را محقق نکرد.
 

شیخ علی دعموش در خطبه های نماز جمعه تاکید کرد که پس از شکست محاصره اقتصادی و فشار حداکثری به مردم، آمریکا به دنبال سیاست ویرانی و ناامنی و هدف قرار دادن ثبات لبنان خواهد رفت و فکر می کند که این سیاست ممکن است مقاومت را سرنگون کند اما آنها متوهم هستند چرا که نسل های مقاومت که در همه مراحل جلوی آنها ایستادگی کرده اند اجازه نابودی کشورمان و هدف قرار دادن ثبات و وحدت را به آمریکایی ها نخواهند داد. 

شیخ دعموش تاکید کرد که این نسل و نسل های آینده از ایمان، درک، بصیرت و اراده مقاومت برخوردارند و دارای روحیه شهادت طلبی بوده و اجازه راه انداختن جنگ داخلی به دشمنان نخواهند داد.

وی با اشاره به موضوع خلأ قدرت در لبنان گفت: یکی از راه های شکست طرح های جدید آمریکا برای بی ثباتی در لبنان انتخاب رئیس جمهوری است که هدفش متحد کردن مردم لبنان و حفاظت از امنیت ملی و تمسک به عناصر قوت کشور و ترجیح دادن منافع ملی بر منافع دیگر است.

شیخ علی دعموش در پایان تاکید کرد که تنها راه برای انجام این کار و انتخاب رئیس جمهور جدید توافق و تفاهم است چرا که هیچ فرد و گروهی نمی تواند اراده خود را بر دیگری تحمیل کرده و رئیس جمهوری را انتخاب کند که بخش اعظمی از لبنانی ها را به چالش می کشد.

منبع: ایرنا
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار