کد خبر: 1116404
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۶
مادر جوان ۲۲ ساله مهابادی که به ضرب گلوله مجروح شده است، می‌گوید: چند فرد مسلح که صورت خود را پوشانده بودند بعد از تیراندازی به سمت پسرم از محل گریختند.

جوان ۲۲ ساله مهابادی که دیشب به ضرب گلوله مجروح شد، هم‌اکنون در بیمارستان امام خمینی مهاباد بستری است.

مادر این جوان می‌گوید: زمان حادثه وقتی نگاه کردم پسرم به زمین افتاده بود و چند نفر افراد مسلح را دیدم که صورت خودشان را پوشانده بودند و بعد از تیراندازی به سرعت از محل گریختند در حالی که قابل شناسایی نبودند ولی مطمئن هستم تیراندازی از سمت نیروهای مسلح و یگان ویژه رخ نداده است.

پدر این جوان هم مجروح شدن پسرش را اینگونه روایت می‌کند: این حادثه دیشب ساعت ۲۲ و ۳۰ دقیقه در منطقه پشت تپ طرف شیلان مهاباد زمانی رخ داده که خانواده قصد بازگشت به منزلشان در یکی از روستاهای بخش خلیفان را داشتند و بعد از خارج شدن از منزل، چند فرد مسلح و ناشناس به سمت آنان تیراندازی کرد که یکی از گلوله‌ها به پسرشان اصابت کرده در حالی که آن زمان در آن منطقه هیچ گونه تجمع یا اغتشاشی نبود.

پدر این جوان مجروح همچنین گفت: در زمان حادثه نیروی انتظامی یا افراد دیگری از حافظان امنیت در آنجا حضور نداشتند و گلوله از سمت افراد ناشناس شلیک شد و هیچ گونه شکایت یا اعتراضی از این بابت از حافظان امنیت نداریم.

وی از نیروی انتظامی درخواست دارد عاملان این حادثه را شناسایی کنند.

هم اکنون این جوان بیست و دو ساله، پس از خارج کردن گلوله از بدن و عمل جراحی در بیمارستان تحت مراقبت است.

 

منبع: ایرنا
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار