کد خبر: 1116380
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۶
سردار حزنی:
دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سپاه را حافظ امنیت و حافظ جان ملت و دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و گفت: ما در همه عرصه‌ها ورود خواهیم کرد و در کنار مردم هستیم.

سردار حزنی دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران عصر امروز در مراسم یادواره ۱۰۴ شهید شهرستان نرماشیر در روستای بدرآباد این شهرستان اظهار کرد: جوانان ما در حوادث اخیر غرورآفرینی کرده و دشمن را نا امید کردند.

وی سپاه را حافظ امنیت و حافظ جان ملت و دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و افزود: ما در همه عرصه‌ها ورود خواهیم کرد و در کنار مردم هستیم.

دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران با بیان اینکه ما در کنار همه دولت‌ها بوده و هستیم، تصریح کرد: برای بحث بحران بی‌آبی باید یک تصمیم جدی گرفت، بحران آب شرب توسط قرارگاه آبرسانی امام حسن مجتبی (ع) در حال رفع است. باید در بحث آب کشاورزی هم تصمیم جدی‌تری گرفته شود.

وی گفت: اولویت‌بندی شهرستان‌ها برای رفع بحران بی‌آبی در کشاورزی باید صورت بگیرد و شهرستان‌هایی که در اولویت نخست هستند زودتر اقدام شود تا کشاورزان از این بحران نجات پیدا کنند و به اقتصاد و درآمد کشاورزان هم ضرری نرسد.

سرهنگ محمد رویان فرمانده سپاه نرماشیر نیز در این مراسم با اشاره به اینکه شهید حاج‌قاسم سلیمانی را یک مکتب بدانید، افزود: حاج‌قاسم سلیمانی یک راه انسان‌ساز است و ما باید از او درس بگیریم.

فرمانده سپاه نرماشیر بیان کرد: دشمن از نام مقدس سردار دل‌ها هراس دارد و دنبال کمرنگ کردن این نام مقدس است، که جوانان ما باید بیشتر توجه کنند.

فرمانده سپاه نرماشیر در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه نخل‌های کشاورزان نرماشیر به‌دلیل نبود آب در حال خشک شدن و از بین رفتن هستند، ادامه داد: در شهرستان نرماشیر برای رفع تنش آبی و بحران کم آبی ۵ حلقه چاه آب شرب حفر شده است.

وی در ادامه خواستار توجه قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران به این شهرستان شد و گفت: در شهرستان نرماشیر ۲۷ آموزشگاه غیر ایمن و خطرساز وجود دارد که دانش‌آموزان با استرس و اضطراب در آن‌ها تحصیل می‌کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نرماشیر با اشاره به اینکه اقتصاد چهار شهرستان شرق استان کشاورزی و تولید خرما است و محصولات خرمای کشاورزان شرق استان به‌صورت خام‌فروشی به بازار عرضه می‌شود، ایجاد کارخانه فرآوری خرما را از نیاز‌های ضروری منطقه دانست.

منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار