کد خبر: 1116250
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۱
معاون اجرایی رئیس جمهور:
معاون اجرایی رئیس جمهور با اشاره به اینکه پروژه های اقتصادی مردم محور در اولویت سفرهای دوم رئیس جمهور است، گفت: شخص رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت، مصمم به خدمت هستند.
محسن منصوری صبح پنجشنبه در دیدار با امام جمعه ایلام اظهار کرد: تلاش‌های مسئولان در اربعین و حوادث اخیر قابل تقدیر است.

وی با اشاره به اینکه مصوبات سفر رئیس جمهور در استان پیگیری می‌شود چراکه تصمیمات خوبی در استان گرفته شده است، تصریح کرد: ۱۰۰ مصوبه در سفر اول رییس جمهور به استان مصوب شد که بعد ۴۰ مصوبه به آن اضافه شده است.

وی عنوان کرد: بیش از یک هزار میلیارد تومان از اعتبارات سازمان برنامه و بودجه پرداخت شده است، متناسب با پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها، اعتبارات به پروژه‌ها تزریق می‌شود.

منصوری بیان کرد: مصوبات و وعده‌ها دولت، جزو اولویت‌های دولت است چراکه خیلی از پروژه‌ها پیشران توسعه هستند، شخص رئیس جمهور و اعضای هیأت دولت، مصمم به خدمت هستند و به صورت ۲۴ ساعته در حال تلاش، کار میدانی هستند.

معاون رئیس جمهور اضافه کرد: در سفر دوم رئیس جمهور، پروژه‌های اقتصادی مردم محور در اولویت قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: مردم ایلام بر گردن نظام و انقلاب حق دارد و باید در عمل مشکلات استان را بر طرف کرد.

وی گفت: اعتبار و امید مردم بزرگترین سرمایه دولت است، در همه حوزه‌ها دولت اتکا به دولت است، اتفاقات اخیر در کشور از جمله در ایذه و چند شهرستان از استیصال دشمنان دارد.

منصوری عنوان کرد: در حوادث اخیر، ایلام جزو استان‌هایی بود که کمترین مشکل را داشته است، این مسئله نشان از نجابت و علاقه مردم استان به نظام و انقلاب دارد.

منبع: مهـــر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار