کد خبر: 1116005
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۸
ملی‌پوش پرورش اندام کشورمان گفت: خیلی خوشحالم که توانستم در کنار خانواده شهید علی‌وردی حاضر شوم؛ چراکه آرمان خودش هم یک ورزشکار بود و اهدای مدالم کار کوچکی در قبال کار بزرگ این شهید بود.

رضا حجاری در خصوص اهدای مدال خود به خانواده شهید آرمان علی وردی اظهار داشت: شاید کسی باور نکند ولی گرفتن مدال طلای جهانی به همین سادگی نیست و باید حداقل 6 ماه تا یک سال رژیم بسیار سخت آن هم با هزینه های بالا را داشته باشید تا بتوانید در مسابقات شرکت کرده و مدال جهانی را کسب کنید. وقتی مدال هم که به دست می‌آید برای ورزشکار بسیار با ارزش است چرا که زحمت زیادی می‌کشد تا به آن نتیجه دلخواه خود برسد.

ملی‌پوش پرورش اندام کشورمان افزود: هر کسی با توجه به اعتقادات و باورهای خود زندگی می‌کند. زمانی که در مسابقات اخیر حضور داشتم و تصمیم گرفتم مدالم در این مسابقات را در یک کار خوب خرج کنم و خبر شهادت آرمان علی‌وردی را شنیدم و وقتی در جریان اتفاقات قرار گرفتم با خودم قرار گذاشتم مدالم را به خانواده این شهید تقدیم کنم. خیلی خوشحالم که توانستم در کنار خانواده این شهید حاضر شوم، چرا که آرمان خودش هم یک ورزشکار بود و این کار من کار کوچکی درقبال کار بزرگ این شهید بود.

وی در پاسخ به این سوال که چرا خیلی از مدال‌های خودت را به آستان قدس اهدا کرده‌ای، تصریح کرد: من خیلی از مدال‌های خودم را به آستان قدس رضوی اهدا کرده‌ام. در یکی از مسابقات اخیرم از اول تصمیم خودم و اسپانسرم این بود که اگر مدالی را در این مسابقات کسب کردم به آستان قدس تقدیم کنم. حتی من در مسابقات اخیر زمان گرفتن مدال با پرچم امام رضا (ع) روی سکو رفتم تا مدالم را بگیرم.

ملی‌پوش پرورش اندام کشورمان گفت: هم من و هم خانواده ام ارادت خاصی به آقا امام رضا (ع) داریم. اسم خودم هم چون رضا هست از همان بچگی علاقه خاصی به امام رضا (ع) دارم. همیشه دوست دارم قهرمانی‌های خودم را با امام رضا (ع) شریک باشم. خیلی از مسابقات بوده که رفته‌ام و بخشی از جایزه‌ام را به مراکز خیریه و جاهایی که کار خیر انجام می‌دهند، داده‌ام. در مسابقات آینده هم تصمیم دارم که هرچه جایزه نقدی دارد را به آستان قدس هدیه دهم.

حجاری درباره اتفاقات اخیر در کشور و شهادت خیلی از آرمان‌‌ها عنوان کرد: متأسفانه اعتقاد‌هایی که در گذشته وجود داشت امروز کم شده و کمتر مثل گذشته ورزشکاران در زمان تمرین از ائمه مدد می‌گیرند و کمی این موضوعات کمرنگ شده است. این کارهایی که ورزشکاران می‌کنند و مدال‌های خود را به خانواده‌های شهدا اهدا می‌کنند تنها برای این است که بخشی از این اعتقادات زنده شود و امیدوارم در ادامه این کار توسط ورزشکاران بیشتر صورت بگیرد تا شاهد اتفاقات خوب باشیم. باید بصیرت داشته باشیم تا نگذاریم دشمنان کاری از پیش ببرند.

منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار