کد خبر: 1115875
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۰
واکنش کاربران شبکه‌های اجتماعی به ممانعت قطر از ورود شبکه تروریستی اینترنشنال به جام جهانی
اعلام خبر صادر نکردن مجوز ورود شبکه رسانه‌ای- تروریستی اینترنشنال به جام جهانی از سوی قطر با واکنش‌های طنز کاربران شبکه‌های اجتماعی همراه شد.

اعلام خبر صادر نکردن مجوز ورود شبکه رسانه‌ای- تروریستی اینترنشنال به جام جهانی از سوی قطر با واکنش‌های طنز کاربران شبکه‌های اجتماعی همراه شد. با توجه به آنکه سرباز خبرنگاران این شبکه تروریستی برنامه‌ریزی مفصلی برای حاشیه‌سازی علیه تیم ملی کشورمان داشتند، این اتفاق را خوب و کوچک‌ترین نتیجه تروریستی اعلام کردن این شبکه از سوی ایران دانستند که آرامش و تمرکز بازیکنان را افزایش خواهد داد. همچنین برخی کاربران خبرنگاران این شبکه را که در تلاش برای حذف ایران از جام جهانی بودند، اما حالا خودشان حذف شدند، به سخره گرفتند. در ادامه بخش‌هایی از واکنش‌های کاربران را مرور کرده‌ایم.


مرتضی قربانی:
بعد از ممنوعیت حضور ایران اینترنشنال در قطر این شبکه میتونه از الان برای جام جهانی ۲۰۲۶ که در امریکا برگزار میشه برنامه‌ریزی کنه، البته اگه تا سال ۲۰۲۶ ایران اینترنشنالی بود.
حاج کمیل:
به دلیل ماهیت تروریستی سازمان سعودی اینترنشنال، قطر اجازه ورود اعضای این سازمان رو به کشور خودش نداده.
حالا اونایی که تو خوابشون رؤیای تحریم فوتبال ایران رو میدیدن، از جام جهانی محروم شدن.
کاربری با نام «آدم»:
همونا که تروریستی اعلام شدن سعودی اینترنشنال از طرف ایران رو مسخره میکردن؛ حالا دارن روضه میخونن که قطر اجازه حضور تو جام‌جهانی رو بهشون نمیده.
احمد یوسف‌زاد:
عدم حضور اینترنشنال در جام جهانی یعنی آرامش و تمرکز بیشتر بازیکنان و احتمال برد بیشتر. هر جا دشمن ایران و تروریست‌ها نباشند یعنی آرامش و موفقیت. تروریست‌های سعودی باید بدانند منفورترین هستند.
حسین صارمی:
یادتونه زراعتی، قاضی‌زاده، سیما ثابت چطور تروریستی شناخته شدن اینترنشنال از طرف ایران رو مسخره می‌کردند؟! ممنوعیت ورود اینترنشنال به قطر کمترین هزینه این تصمیم برای رسانه سعودی بود! این‌تازه شروع ماجراست...
کیان مهزاد:
عدم حضور تروریست‌های اینترنشنال در جام جهانی خنده‌دارترین و باحال‌ترین خبر امروز بود. فکر کنید کلی برنامه ریختند برای حاشیه‌سازی علیه ایران و حالا یکدفعه پر شد.‌ای تروریست‌های بدبخت...
علی بیطرفان:
شبکه تروریستی سعودی اینترنشنال میخواسته بره قطر برنامه ویژه بسازه برا جام جهانی، قطر اجازه نداده!‌ای بابا، بد شد که...
سیدمحمود رضوی:
اینکه قطر به خبرنگاران شبکه حامی تروریست سعودی اینترنشنال تاکنون اجازه ورود به قطر را نداده جای سپاس دارد، اما کلی از مردم چشم‌انتظار بازگشت در گونی خبرنگاران این شبکه تروریستی از قطر بودند که احتمالاً حالا نیرو‌های امنیتی کشور باید مسیر طولانی‌تری را برای آوردن آن‌ها طی کنند.
احسان تقدسی:
مجوز ندادن به سرباز خبرنگاران ایران اینترنشنال برای ورود به قطر، برنامه‌ریزی سرویس اطلاعاتی عربستان و اسرائیل برای به حاشیه کشاندن تیم ملی را خنثی کرد. امیدوارم سایر نگرانی‌ها مثل هتل محل اقامت و زمین تمرین تیم ملی هم برطرف شود.
رضا یزدان‌پرست:
ظاهراً قطر هم ماهیت تروریستی شبکه سعودی اینترنشنال را متوجه شده و به اذعان خود اینترنشنال تا این لحظه اجازه ورود خبرنگار تروریست‌های وابسته به این شبکه را برای خرابکاری علیه ایران در جام جهانی نداده.
دانیال معمار:
غمگینم مثل خبرنگار سعودی اینترنشنال که می‌خواست جلوی رفتن تیم ملی ایران به جام‌جهانی را بگیرد، اما با اعلام تروریستی بودن این رسانه توسط ایران، اجازه حضور در جام‌جهانی را نیافت.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار