کد خبر: 1115319
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۷
دبیر:
رئیس فدراسیون کشتی در مراسم تجلیل از قهرمانان کشتی فرنگی در جام جهانی باکو گفت: فکر نمی‌کردم در باکو قهرمان شویم.
مراسم تجلیل از اعضای تیم ملی کشتی فرنگی به مناسبت قهرمانی در جام جهانی کشتی در جمهوری آذربایجان امروز (یکشنبه) با حضور علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی، اسماعیل احمدی مدیر حوزه وزارتی وزارت ورزش و جوانان و مهدی میرجلیلی رییس سازمان بسیج ورزشکاران در خانه کشتی شهید مصطفی صدرزاده کمپ تیم‌های ملی کشتی شهید سلیمانی برگزار شد.

علیرضا دبیر در این مراسم با اشاره به قهرمانی ایران با وجود ناداوری علیه فرنگی‌ماران کشورمان اظهار کرد: امروز برای آینده اردوهای تیم ملی کشتی فرنگی جلسه داشتیم و تاکید کردم کشتی فرنگی دیگر حق ندارد به عقب برگردد و باید محکم به جلو برود.

وی افزود: پیش از مسابقات گفتم روی کاغذ باید ببازیم اما حسن رنگرز و کشتی‌گیران قابلیت خود را می‌دانستند. رنگرز گفته بود ترکیه را ٦بر ٤ شکست می‌دهیم و مقابل جمهوری آذربایحان هم به نتیجه ۵ بر ۵ می‌رسیم ولی واقعیت این است که من فکر نمی‌کردم.

رییس فدراسیون کشتی با اشاره به شادی نکردن اعضای تیم ملی کشتی فرنگی روی سکوی قهرمانی افزود: من در فضای مجازی حضور ندارم. چون در دنیای واقعی زندگی می‌کنم. روزنامه نمی‌خوانم و فقط کار می‌کنم. معمولا چند روز بعد به من می‌گویند سر فلان موضوع به تو در فضای مجازی فحش می‌دهند.

وی افزود: به من گفتند کشتی‌گیران روی سکو خوشحالی نکردند. باید بگویم برای یک کشتی‌گیر زشت است که وقتی دوم می‌شود بخندد. در صنف لات‌ها هم این حرکت زشت است. من ٣ نقره دنیا گرفتم و تا چند ماه بعد با ١٠ مَن عسل هم نمی‌شد مرا خورد. در فینال ٥ کشتی‌گیر من باختند و وقتی باختند و بخندند به آن‌ها نمی‌گویند بی‌غیرت؟ ما چقدر بدبخت شدیم که خبرنگار فلان شبکه برای من پست می‌گذارد. من به او گفتم تو منافقی. باید بگویم ما سالم‌تر و پاک‌تر از بچه‌های فرنگی نداریم. آنها جان و زندگی خود را برای تیم ملی گذاشتند.

گفتنی است جام جهانی کشتی فرنگی روزهای ۱۴ و ۱۵ آبان ماه در شهر باکو پایتخت جمهوری آذربایجان برگزار شد و تیم ملی کشتی فرنگی با هدایت حسن رنگرز در دیدار نهایی با نتیجه ۵ بر ۵ و با امتیاز مثبت ۲۱ بر ۱۹ آذربایجان را شکست داد و در حالی که میزبان حمایت داوران داشت، ایران روی سکوی قهرمان ایستاد.

براساس اعلام اتحادیه جهانی کشتی جایزه تیم نخست مسابقات،  ۷۰ هزار فرانک سوییس بود.

در این مراسم از خانواده شهید آرمان علی‌وردی تقدیر و جام قهرمانی باکو به خانواده این شهید تقدیم شد و در ادامه خانواده این شهید گرانقدر با قدردانی از این اقدام ارزشمند فدراسیون کشتی، کاپ را به فدراسیون برگرداند.

منبع: ایرنا
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار