کد خبر: 1115166
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۸
سرویس مبارزه با تروریسم عراق خبر داد که عملیاتی را علیه گروه تروریستی داعش در استان صلاح الدین انجام داده که در پی آن هشت تروریست کشته شدند.

سرویس مبارزه با تروریسم عراق بعد از ظهر امروز شنبه خبر داد که عملیاتی را علیه گروه تروریستی داعش در شهر «طوزخورماتو» واقع در استان صلاح الدین انجام داده است.

پایگاه خبری بغداد الیوم به نقل از این نهاد عراقی گزارش داد، در جریان عملیات نیرو‌های مبارزه با تروریسم در منطقه «بیر احمد»، هشت تروریست داعشی کشته شدند.

سرویس مبارزه با تروریسم همچنین خبر داد که جزئیات این عملیات به زودی اعلام خواهد شد.

در همین ارتباط، ستاد عملیات مشترک ارتش عراق روز گذشته خبر داد که یک عملیات هوایی را در استان صلاح الدین انجام داده است.

به گفته ارتش عراق، در جریان این عملیات هم پنج داعشی کشته شدند.

در همین ارتباط، «تحسین الخفاجی» فرماندهی عملیات مشترک عراق ماه گذشته اعلام کرد کهداعش طی سال جاری ۱۵۰ فرمانده خود را از دست داده است.

وی با بیان اینکه نیرو‌های امنیتی به طور کامل بر مرز‌های این کشور با سوریه اشراف دارند، گفت: فرماندهی عملیات مشترک با همکاری با دیگر فرماندهان امنیتی عراق به دنبال دستگیری دیگر عناصر گروه تروریتسی داعش هستند.

الخفاجی تاکید کرد که گروه داعش به دلیل حملات هوایی ارتش عراق و کشته شده فرماندهان برجسته این گروه، توانایی‌های خود را از دست داده است.

فرماندهی عملیات مشترک عراق در پایان خاطر نشان کرد: «جنگنده‌های عراقی طی ماه‌های گذشته توانستند تعداد زیادی از فرماند‌های داعش را از بین ببرند که این اقدام به لطف بسته شدن مرز‌های عراق و سوریه و کنترل آن از طریق دوربین‌ها و برج‌های دیده‌بانی بوده است».

منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار