کد خبر: 1114953
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۰
دشمن شرط بسته که نسل دوم و سوم مقاومت را کنار بگذارد و به همین خاطر می‌خواهد با فناوری پیشرفته نسل‌های ما را هدف قرار دهد و فاسد کند و باور‌های آن‌ها را تغییر دهد و این خطری بزرگ است. راه شهدای ما با نسل‌های متوالی خود مؤید ناکامی دشمن است

دبیرکل حزب‌الله لبنان هشدار داد که دشمن با تکنولوژی پیشرفته درصدد فاسد کردن نسل‌های مقاومت و تغییر عقاید آنان است که این خطر بزرگی است، ولی گفت که مسیر شهدای ما با نسل‌های پی‌درپی تأکیدی بر ناکامی دشمن در دستیابی به اهدافش است.
به گزارش العالم، سیدحسن نصرالله عصر دیروز در سخنرانی به مناسبت روز شهید، به عملیات استشهادی احمد قصیر اشاره کرد و گفت: «امیدواریم عملیات استشهادی بزرگ‌تری از القصیر از طریق هر گروه مقاومتی شکل بگیرد.» نصرالله گفت: «روز شهید، روزی است که امیر شهادت‌طلبان (احمد قصیر) به ساختمان فرمانداری نظامی اسرائیل در صور یورش برد و در کمتر از یک دقیقه بیش از ۱۰۰ نظامی و افسر اسرائیلی را به هلاکت رسانده و کل ساختمان را منهدم کرد.» وی با بیان اینکه روز شهید روز همه شهدای محور مقاومت در سراسر منطقه است، تصریح کرد: «خانواده‌های شهدا نقش زیادی در ادامه مسیر ما طی این ۴۰ سال داشتند و بسیاری از آنان فرزندان خود را تشویق کرده و لباس رزم بر تن فرزندان‌شان پوشاندند.»‌دبیرکل حزب‌الله گفت: «دشمن به این دل خوش کرده تا نسل دوم و سوم از مقاومت دست بردارد از این رو در تلاش است آنان را هدف قرار داده و آنان را به فساد بکشاند.»
‌او گفت: «در حالی که ما مشغول نسل‌های اول و دوم بودیم، دشمن به دنبال تهاجم علیه نسل سوم است تا فرهنگ فساد و بی‌بندوباری را بین آن‌ها ترویج کند. دشمن امروز فاسد کردن جوامع و جوانان ما را از طریق ابزار‌ها و وسایل مختلف در دستور کار خود قرار داده و برخی از دولت‌ها را مجبور به این کار می‌کند.» نصرالله تأکید کرد که دشمن با تکنولوژی پیشرفته درصدد فاسد کردن نسل‌های ما و تغییر عقاید آنان است که این خطر بزرگی است. دبیرکل حزب‌الله در عین حال گفت که مسیر شهدای ما با نسل‌های پی‌درپی تأکیدی بر ناکامی دشمن در دستیابی به اهدافش است. وی تصریح کرد: «راه فداکاری ما در طول ۴۰ سال گذشته ادامه داشته است و ۹۸ درصد از شهدای ما از قشر جوان هستند». نصر الله گفت: «شهید عدی التمیمی و برادران مقاومش بر ناکامی برنامه‌های دشمن برای تغییر نقشه‌های‌شان تأکید کردند.» وی با اشاره به پیروزی حزب نتانیاهو در انتخابات پارلمانی اسرائیل تصریح کرد: همه دولت‌های اسرائیلی جنایتکار بوده و پیروز انتخابات کنست نیستند. نتایج انتخابات اخیر اسرائیل برایمان اهمیتی ندارد، زیرا همه جناح‌های اسرائیلی در جنایت شبیه هم هستند.
با این حال، به گفته دبیرکل حزب‌الله ممکن است «نتایج انتخابات اسرائیلی دارای تبعات خطرناکی برای فلسطین باشد، زیرا قدرت را احمقان خواهند گرفت و احمق‌ها ما را نمی‌ترسانند.»‌دبیرکل حزب‌الله تصریح کرد: یا لبنان جرئت خواهد کرد کمک‌های روسی جدید را بپذیرد یا در برابر تهدید‌های امریکا تسلیم خواهد شد. انتخابات رژیم صهیونیستی تبعات و تأثیراتی در داخل رژیم دارد، زیرا شاید در سطح افزایش بحران و مقابله انعکاس داشته باشد. انتخابات اسرائیلی، اختلافات شدید را بیشتر کرده و بر آینده این رژیم و گزینه‌های انتخابی اش تأثیر خواهد داشت.
نشانه خروج تل‌آویو وجود ندارد
نصرالله در بخش دیگری از سخنرانی به توافق ترسیم مرز‌های دریایی با تل‌آویو اشاره کرده که بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی وعده کرده از آن خارج خواهد شد. نصرالله با اعلام اینکه «نشانه‌هایی از عقب‌نشینی و خروج رژیم صهیونیستی از توافقنامه ترسیم مرز‌های دریایی وجود ندارد» در عین حال تأکید کرد که قدرت لبنان و عناصر قدرتی که در اختیار دارد، ضامن ادامه توافق ترسیم مرز‌های دریایی است. دبیرکل حزب‌الله همچنین گفت که نتایج انتخابات امریکا هیچ چیزی را تغییر نمی‌دهد، زیرا امریکا با جمهوریخواهان و دموکرات‌ها هر دو، دو روی یک سکه هستند. نصرالله گفت: امریکا طاعون تروریسم تکفیری را به لبنان آورد و حزب‌الله آن را از بین برد. امریکا سال ۲۰۱۹ پس از ناکامی طرح‌هایش با حمایت از تظاهرات درصدد آشوب‌افکنی در لبنان بود. امریکا آشوب اکتبر سال ۲۰۱۹ را به وجود آورد، اما حزب‌الله آن را مهار کرد. این حزب‌الله بود که نفرین امریکایی را از سر لبنان دور کرد و این طاعون را از بین برد. وی تأکید کرد که محاصره لبنان توسط امریکا از طریق جلوگیری از هرگونه سرمایه‌گذاری یا کمک‌های اقتصادی به کشور ادامه دارد. امریکا از کمک هر کشوری به لبنان برای بحران اقتصادی اش جلوگیری می‌کند که در نوع خود نفرین و طاعون است. دبیرکل حزب‌الله با بیان اینکه ایران قاطعانه توانست بر توطئه فتنه‌انگیز امریکا و اسرائیل و کشور‌های غربی پیروز شود، تصریح کرد: «از لبنانی‌ها می‌خواهیم در برابر طاعون و وبای امریکا که فقط به دنبال حمایت از اسرائیل است، تسلیم نشوند.» نصرالله با اشاره به فروش مشتقات نفتی ایران به لبنان گفت: از دو سال پیش با برادران‌مان در ایران بابت فروش مشتقات نفتی با لیره لبنان که می‌تواند میلیارد‌ها دلار به نفع خزانه لبنان باشد به توافق رسیدیم، اما امریکایی‌ها به کابینه لبنان اجازه پذیرش آن را ندادند. دبیرکل حزب‌الله لبنان افزود: با ایران در مورد تأمین سوخت برای لبنان توافق کردیم، ایران بدون هیچ قید و شرطی آن را پذیرفت، اما امریکا آن را رد و اجازه انجام آن را نداد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار