کد خبر: 1114781
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۶
سخنگوی دولت خانواده‌محوری را از سیاست‌های مهم دولت دانست و تصریح کرد: یکی از حوزه‌ها که مورد توجه جدی دولت سیزدهم است؛ تشکیل خانواده و فرزندآوری است.

علی بهادری‌جهرمی سخنگوی دولت، امروز پنجشنبه نوزدهم آبان‌ماه با شرکت در مراسم پنجمین کاروان بیست و پنجمین دوره طرح ملی «همسفرتابهشت» نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها گفت: من و همسرم زندگی مشترکمان را سال ۱۳۸۸ با همین جشن ازدواج دانشجویی شروع کردیم و از آن زمان هر موقع امام رضا (ع) ما را می‌طلبد و به مشهدمقدس می‌آییم با یادآوری خاطره شیرینی که از آن جشن برای‌مان به یادگار مانده، لبخند بر لبهای‌مان می‌نشیند.

بهادری‌جهرمی خانواده‌محوری را از سیاست‌های مهم دولت دانست و تصریح کرد: یکی از حوزه‌ها که مورد توجه جدی دولت سیزدهم است؛ تشکیل خانواده و فرزندآوری است.

وی افزود: دولت سیزدهم از ابتدا تشکیل خانواده و ازدواج جوانان را در اولویت‌های خود قرار داد، چراکه جایگاه خانواده در توسعه و پیشرفت جامعه نقشی اساسی دارد.

وی افزود: در همین راستا از ابتدای سال تاکنون ۶۰۰ هزار وام دانشجویی به جوانان داده شده است. می‌دانیم که در این خصوص برخی بانک‌ها کوتاهی کردند، اما ما پیگیر حل این مسئله هستیم و دولت تمام قد، پای این کار ایستاده است.

سخنگوی دولت سیزدهم در خصوص کیفیت برگزاری طرح ملی «همسفرتابهشت» گفت: این جشن برای تمام دانشجویانی که در آن شرکت می‌کنند خاطره‌ای به یاد ماندنی خواهد شد، از سال ۱۳۸۸ که در آن حضور داشتم تاکنون تغییرات بسیاری کرده، به عنوان مثال در آن ایام، تئاتر جزو برنامه‌های این جشن باشکوه نبود، اما امروز دیدم که تئاتر هم به این برنامه اضافه شده است.

شایان ذکر است بیست و پنجمین دوره طرح ملی «همسفرتابهشت» از سی مهرماه آغاز شده است و مشهدالرضا «علیه آلاف التحیه و الثناء» پایتخت فرهنگی جهان اسلام، به همت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، هر چهار روز یکبار میزبان یک کاروان از زوج‌های دانشجو از سراسر کشور است. این طرح تا پایان سال پذیرای ۱۰ هزار زوج دانشجو خواهد بود.

منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار