کد خبر: 1114692
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۶
رئیسی:
رئیس جمهور در دیدار با مردم شهرستان پاکدشت با بیان اینکه نوکری برای مردم بزرگترین خدمت ما محسوب می‌شود گفت: قطار سازندگی و پیشرفت را با شتاب پیش خواهیم برد.
آیت الله رئیسی رئیس جمهور در سفر امروز خود به شهرستان پاکدشت از پروژه های شهرستان بازدید کرد.

رئیس جمهور در دیدار با مردم شهرستان پاکدشت در مصلی امام خمینی شهرستان اظهار کرد: امروز بعضی از پروژها را بازدید کردم، که با بیش از دهه‌ها تکمیل نشده است.

وی با اشاره به بازدید از پروژه کمربندی گفت: پروژه کمربندی قرار است که با سرعت توسط مسئولان انجام شود که خواسته به حق مردم است.

رئیس جمهور همچنین با اشاره به بازدید از بیمارستان زعیم ادامه داد: این پروژه مهم است که می تواند زمینه خدمت رسانی به مردم باشد. ان‌شاءالله این گره ها به دست مردم و تلاش مسئولان برطرف می‌شود.

آیت الله رئیسی افزود: مردم پاکدشت مردمی دشمن شناس و دشمن ستیز و زمان شناس است کار نامه درخشان تقدیم بیش از ۵۰۰ شهید برای انقلاب اسلامی در دوره دفاع مقدس برای دفاع از حریم و حرم و حضور خانواده شهدا در این منطقه نشانه صدق این گفتار است که مردم در این منطقه با بصیرت هستند.

رئیس جمهور بیان کرد: این روحیه و منش مردم، مسئولیتی سنگین‌تر بر دوش مسئولان می‌گذارد که باید مدیران شهرستان، استان و در سطح کشور به مردم، جمهور باید خدمت کنند اما مردمانی که برای دفاع از اسلام و انقلاب از همه چیز گذشته‌اند نسبت به آنها وظیفه ای بیشتر وجود دارد.

وی تاکید کرد: به مسئولان توصیه و تاکید می‌کنم که هر چه توان دارید برای خدمت به مردم فروگذار نکنید، بدانید هر گره‌ای که از زندگی یک خانواده و یک فرد گشوده شود علاوه بر اینکه در دنیا موجب تقدیر و تشکر آنها از شما است، جایگاه اخروی است که این مهم می باشد. امروز نوکری برای این مردم شهید پرور داده دل داده به خدا، بزرگ‌ترین افتخاری است که نصیب ما شده است.

قطار سازندگی و پیشرفت را با شتاب پیش خواهیم برد

رئیس جمهور بیان کرد: دشمن می‌خواهد حواس مسئولین از خدمت به مردم پرت شود و گرفتار مسائل دیگر شوند. دشمن می‌خواهد خدمت به مردم نباشد، توسعه و پیشرفت نباشد، جوان دختر و پسر ما جایگاه رفیع علمی و اجرایی و خدمتگزار خود را نداشته باشد، می‌خواهد امید تبدیل به یاس بشود. دشمن نمی‌خواهد دانشمندان ما قله‌های علمی را فتح کنند. دشمن نمی‌خواهد در این منطقه تولید حرف اول را بزند.

وی با تاکید بر اینکه دشمن می خواهد در کشور مشکل بیکاری وجود داشته باشد، گفت: دولت کمر همت را به صورت شبانه روز بسته تا مشکلات را حل و گره ها را باز کند، و مردم در معیشت و مسکن‌شان مشکل نداشته باشد، آنچه که امروز خواسته دشمن است ایجاد یاس در مردم است اما انقلاب اسلامی، خون مطهر شهدا، ایثار نیروهای سپاه، بسیح، ارتش، نیروی انتظامی ما به مردم امید می‌دهد.

رئیس جمهور گفـت: دشمن غافل است و فکر می کند ایران هم مثل برخی کشورها است، ایجاد یاس در جامعه ایران یک نسخه غلط دشمن می باشد، این یک خطای راهبردی دشمن است که دشمن دارد مرتکب می شود.

آیت الله رئیسی با بیان اینکه سیاست تحریم دشمن شکست خورد، ادامه داد: بار دیگر اثبات کرد که سیاست بی‌ثبات سازی کشور هم مانند سیاست تحریم شکست خورد. 

آیت الله رئیسی افزود: دشمنان می‌خواستند قطار پیشرفت را کند کنند و شروع به ایجاد اغتشاش کردند و فکر کردند خدمتگزاری به مردم کند خواهد شد، زهی خیال باطل، ما حرکت این قطار سازندگی و پیشرفت را با شتاب پیش خواهیم برد.

وی ادامه داد: ما در دولت تمام قوا و ظرفیت خودمان را در جهت رفع مشکلات کشور و به سامان رساندن پروژه های نیمه تمام، رفع بیکاری و مسکن و همه مسائلی که مردم در گوشه و کنار کشور دارند به رغم خباثت‌های دشمنان برطرف خواهیم کرد و پیشرفت حاصل خواهد شد.

منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار