کد خبر: 1114352
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۴
فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینکه سربازان ارتش دست بر ماشه آماده جانفشانی و دفاع از مرزها هستند، گفت: پیام کلی برای دشمنان این است که اگر خطایی انجام دهند، طومار عمر آنها در کسری از زمان در هم پیچیده خواهد شد.
امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران صبح امروز در بازدید از پاسگاه ارتش در مرز دوغارون تایباد در جمع خبرنگاران گفت: نیروی زمینی ارتش با عنایت الهی آماده دفع هرگونه تهدید از سوی دشمنان را دارد و امنیت را در مرزها برقرار می کند.

وی ادامه داد: استقرار ارتش در مرزها به معنای وجود عوامل تهدیدکننده امنیت نیست؛ بلکه به منظور اشراف اطلاعاتی بیشتر و امنیت پایدارتر است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش افزود: یگان‌های لشکر 77 خراسان قرارگاه شمالشرق ارتش در مرزهای شرقی کشور حضور دارند و با روحیه بالا و آمادگی کامل مشغول حفاظت و حراست هستند.

امیر سرتیپ حیدری بیان کرد: در این مرزها اشرار و قاچاقچیان به تحریک یا شاید همراهی بعضی از عناصر کشور مقابل در گذشته تعرضاتی را داشتند و قاطعانه جواب گرفتند.

 

وی تاکید کرد: پیام کلی برای دشمنان این است که اگر خطایی انجام دهند، طومار عمر آنها در کسری از زمان درهم خواهد پیچید.

این فرمانده نظامی اظهار کرد: سربازان ارتش جمهوری اسلامی ایران دست بر روی ماشه، آماده هستند که با جانفشانی از حدود و مرزهای کشور دفاع کنند.

بازدید از پاسگاه‌های مرزی ارتش در شهرستان تایباد و حضور در جمع سربازان تیپ 377 متحرک هجومی شهید حبرانی مستقر در مرز دوغارون محور اصلی بازدید و سفر امیر سرتیپ حیدری به شهرستان تایباد بود.

منبع: ایرنا
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر