کد خبر: 1113641
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۴
آقای عبدالحمید اسماعیل‌زهی امام جماعت مسجد مکی زاهدان که بعضاً با تحریکات خود به ناامنی در سیستان و بلوچستان دامن زده، خواستار برگزاری رفراندوم در جمهوری اسلامی شده است.
عبدالحمید اسماعیل‌زهی امام جماعت مسجد مکی زاهدان که بعضاً با تحریکات خود به ناامنی در سیستان و بلوچستان دامن زده، دیروز(13 آبان) در خطبه‌های نمازجمعه خواستار برگزاری رفراندوم در جمهوری اسلامی برای تغییر سیاست‌ها شده است.

هفته‌های گذشته زاهدان شاهد درگیری‌های مسلحانه بود که در یک مورد آن بعد از نماز جمعه مولوی عبدالحمید، حدود 150 نفر اقدام به ضربه به اموال عمومی و مردم کردند.


خواسته آقای اسماعیل‌زهی در روزی که ملت با حضور پرشکوه خود در راهپیمایی 13 آبان حمایت خود را از نظام نشان دادند و با فجایع روز پنجشنبه در کرج، ماهیت اغتشاش‌گران مشخص شد، جای تعجب است اما بهتر بود وی که در انتخابات‌ گذشته در ایران حضور فعال داشت و طعم مشارکت سیاسی را چشیده است، پیشنهاد رفراندوم را به صورت واقعی به دوستانش در دولت خودکامه تروریستی سعودی بدهد.

وی که نزدیکی‌های زیادی به فکر حکومتی سعودی‌ها دارد و عضو مجمع فقه اسلامی در مکه است، تاکنون موضع جدی درباره جنایات سعودی‌ها و دیکتاتوری‌های آنان نگرفته و تلاش کرده موضع دوپهلو اتخاذ کند اما همه می‌دانند که حکومت سلطنتی در عربستان گوی دیکتاتوری را از حتی از سایر پادشاهی‌های منطقه هم ربوده و جو خفقان و اختناق بر سرتاسر این کشور حاکم است و اقلیت‌های مذهبی در اوج فشارهای سیاسی و اقتصادی در این کشور زندگی می‌کنند.  به نحوی که همین چند سال پیش بود که شیخ عبدالباقر النمر روحانی شیعه در عربستان به همراه نزدیک به 50 نفر دیگر به یکباره گردن زده شدند!

ادامه این روند قطعاً ثمری جز افزایش ناامنی در کشور ندارد؛ لذا پیشنهاد ما به عبدالحمید این است که ضمن احترام به امنیت در ایران و پرهیز از سخنان درشت، از دوستانش در سعودی بخواهد که ضمن پرهیز از مداخله در امور ایران، جنایاتش در یمن و نقاط بسیاری از منطقه را نیز متوقف کند.

منبع: تسنیم
غیر قابل انتشار: ۵
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۴
7
5
چرا تکلیف ای آدم رو روشن نمی کنید ، مرگ‌یکبار شئون یکبار
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار