کد خبر: 1112296
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۱

جلسه هیات امنا کانون کارآفرینان خراسان شمالی با حضور محمدرضا حسین نژاد استاندار خراسان شمالی، فخر موحدی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری، مهدی اسلام خواه سرپرست اداره‌کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی خراسان شمالی، حسین حاجی بگلو مدیر کل صمت استان و تعدادی از کارآفرینان برتر استان در محل سالن جلسات استانداری خراسان شمالی برگزار گردید.

محمدرضا حسن نژاد استاندار خراسان شمالی گفت: یکی از موضوعات اصلی زندگی کار است، با توجه به تنوع کار و بالا رفتن نیازهای بشری باید تشکل هایی جهت اتصال بخش های دولتی و خصوصی ایجاد گردد.

در این جلسه اسلامخواه با بیان اینکه کانون کارآفرینان استان باید شکل بگیرد، گفت: شکل گیری این کانون باری از دوش استان بر می دارد و مسیر موفقیت را حل می کند.

وی افزود: هدف اصلی کانون تکیه کارآفرینان بر نوآوری و شیوه جدید انجام کار در تمام حوزه ها و حیطه ها برای ایجاد شغل می باشد.

وی همچنین بیان کرد: از اهداف بسیار مهم کانون افزایش توان مدیریتی و تصمیم سازی برای مدیران ارشد سازمان و ایجاد بستر لازم در فرهنگ کارآفرینی است.

اسلام خواه تصریح کرد قوانین مرتبط با حوزه کارآفرینی بررسی شده و بسته های حمایتی مطالعه و آسیب های لازم شناسایی می شود.
وی در ادامه افزود: تجربیات کارآفرینان موفق کاملا حفظ شده و در بدنه استان استفاده می شود، حوزه اهداف کانون استفاده از این ظرفیت می باشد.
گفتنی است ارائه گزارش عملکرد و وظایف کانون کارآفرینان استان ، توضیح در خصوص  کانون و تشریح فرآیند شکل گیری هیات امنای کانون کارآفرینان استان و همچنین  بررسی  برنامه های پیش روی کانون کارآفرینان از دستور کار این جلسه می باشد.
 
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار