کد خبر: 1107672
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۲
قالیباف:
به دنبال عدم رأی اعتماد مجلس به وزیر پیشنهادی کار، رئیس مجلس شورای اسلامی از رئیس‌جمهور خواست در اسرع وقت فرد جدیدی را به عنوان وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی، به مجلس معرفی کند.

محمدباقر قالیباف در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی پس از عدم رأی اعتماد مجلس به وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی، گفت: با توجه به اینکه وزیر پیشنهادی برای وزارتخانه تعاون، کار و رفاه اجتماعی رأی اعتماد مجلس را کسب نکرد و همچنین انقضای مهلت سه ماهه مطابق اصل 135 قانون اساسی و تبصره (2) ماده 240 آیین نامه داخلی مجلس، لازم است آقای رئیس جمهور در اسرع وقت نسبت به معرفی فرد جدیدی به عنوان وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی جهت اخذ رأی اعتماد، به مجلس معرفی کند.

وی ادامه داد: لازم است نکته دیگری را نیز تذکر بدهم. درست نیست تا تریبون رسمی مجلس نتیجه رأی اعتماد را اعلام نکرده خبرگزاری‌ها و دستگاه‌های رسمی نتیجه آراء را اعلام کنند، این کار جز آن که ذهن مردم را مشوش کند، نتیجه دیگری ندارد.

رئیس مجلس شورای اسلامی افزود: این کار نه اخلاقی است نه قانونی، ان‌شاء‌الله همکاران ما در خبرگزاری‌ها و مراکز اطلاع‌رسانی دقت لازم را داشته باشند.

منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار