کد خبر: 1107644
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۸
فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق نیروی زمینی سپاه گفت: آرامش کامل در استان برقرار است و هیچ مشکل امنیتی نداریم، بسیاری از اشرار دستگیر و تعدادی هم شناسایی شده اند که به زودی اعترافاتشان پخش می شود.
صبح امروز همایش سران طوایف، علما و معتمدان شیعه و سنی با حضور فرماندهان سپاه، انتظامی و جمعی از مسؤولان کشوری و استانی  در تالار فردوسی دانشگاه سیستان و بلوچستان برگزار شد.

فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق در این همایش اظهار کرد: امروز دشمنان انقلاب اسلامی تمام تلاششان برای مقابله با این نظام است.

سردار محمد کرمی افزود: در جنگ شناختی که دشمن در دستور کار قرار داده، هدف فریب دادن اذهان مردم است، تسلط بر ذهن مردم و هدایت آنها برای آنچه خود میخواهند اولویت دشمن است.

وی ادامه داد: یکی از ابزار مهم دشمن که بر اذهان تاثیر بگذارد فضای مجازی است، پیشگیری از وحدت شیعه و سنی و ایجاد تفرقه بین کشورهای اسلامی برنامه ریزی دشمن است.

این مسؤول با بیان اینکه نظام اسلامی یعنی اجرای فرمان الهی قران و آموزه‌های دینی، گفت: برخی برای ایجاد التهاب در جامعه اسلامی در خط دشمن کار می کنند که این قابل تامل است، التهاب در جامعه دامن مردم را می‌گیرد، افراد بیگناه، کسبه و بازاریان آسیب می بینند.

سردار کرمی در حوادث روز جمعه زاهدان تعدادی از اشرار مسلح دستگیر شده اند، در بین آنان افراد غیربومی هم هستند که از استان دیگری آمده اند، این افراد اموال عمومی خودروهای امدادی، آتش نشانی، آمبولانس را آتش زدند، قطعا این افراد دلسوز مردم نبوده و اجیر شده‌اند.

فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق نیروی زمینی سپاه بیان کرد: خسارتهایی که در حوزه عمرانی به استان وارد شد، ایجاد احساس نا امنی که به مردم وارد شده قابل تامل است و ما بدون هیچ اغماضی با این افراد برخورد خواهیم کرد، اجازه نمیدهیم کسی آرامش مردم را خدشه دارد کند.

وی تاکید کرد: آرامش کامل در استان برقرار است و هیچ مشکل امنیتی نداریم بسیاری از اشرار دستگیر و تعدادی هم شناسایی شده اند که به زودی اعترافاتشان پخش می شود.

منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار