کد خبر: 1107264
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۸
دبیر انجمن اسلامی شهیدبهشتی:
دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شهیدبهشتی گفت: اجازه نمی‌دهیم منافقین با سواستفاده از احساسات مردم و با دست اندازی به اختلافات ظاهری و دستاویز قرار دادن مسائل مربوط به زنان، اهداف شوم خود را عملی سازند.

زینب سادات قریشی‌محمدی دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شهیدبهشتی در گفت‌وگو با خبرنگار تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس، گفت: امروز توهین به مقدسات اسلامی توسط دشمنان، توهین به نمادهای اسلام ناب محمدی، خدشه وارد کردن به شخصیت مسلمانان و از بین بردن روحیه در جوامع اسلامی، به یکی از روش های اصلی دشمنان و معاندان جهت ضربه زدن به پیکره این نظام اسلامی تبدیل شده است.

وی با اشاره به پروژه کشورهای غربی در جوامع اسلامی، افزود: از جهتی پروژه‌ای که کشورهای غربی در سال‌های اخیر در جوامع اسلامی به کار برده اند، تضعیف ارتباط مردم با رهبران دینی، مجبور ساختن مسلمانان به عقب نشینی از اسلام، خلق یک واکنش برای مصادره پروژه تمدن اسلامی، تولید نزاع‌های گروهی، از بین بردن اعتبار اجتماعی نمادهای دینی و دور کردن مردم از علمای دینی بر اساس اتهامات به علما بوده است که در اغتشاشات اخیر نیز شاهد آن بوده ایم.

قریشی عنوان کرد: هتک حرمت به مقدسات نظام اسلامی و در راس آن حیا و عفت و حجاب زنان مسلمان به دستاویز اصلی منافقان این نظام اسلامی در روزهای اخیر بدل شده است.کاملا روشن است که دشمنان این سرزمین اسلامی، هتک حرمت ها را در اولویت قرار داده اند و می‌خواهند از خط قرمزها عبور کنند ولی این را بدانند که ما مسلمانان طبق آیه صریح قرآن کریم با آنها مقابله خواهیم کرد. چنانچه خداوند در سوره‌ی حج می‌فرماید: «و من یرد فیه بالحاد بظلم نذقه من عذاب الیم».

قریشی با اشاره به سواستفاده منافقین از احساسات مردم، اظهار کرد: دشمن بداند که ما هرگز نمی گذاریم منافقین با مکر، حیله، نیرنگ، فریب، سواستفاده از احساسات مردمی و با دست اندازی به اختلافات ظاهری و دستاویز قرار دادن مسائل مربوط به زنان متدین این نظام اسلامی، اهداف شوم خود را عملی سازند.

وی افزود: ما هرگز در طول تاریخ، اجازه هتک حرمت به زنان متدین این نظام اسلامی را به منافقین و سواستفاده گران معاند نداده ایم، مانند روز روشن است که همواره حفاظت از حیا و حرمت و جایگاه رفیع زنان، خط قرمز غیور دانشجویان انقلابی بوده و نیروهای انقلابی به هیچ وجه اجازه تعرض و دست اندازی به حریم بانوان و نظام را به سواستفاده گران نخواهند داد.

این فعال دانشجویی عنوان کرد:‌ با توجه به نقش برخی سلبریتی ها در دامن زدن به اغتشاشات اخیر، از خسارت های مالی از بیت المال و حق الناس های پایمال شده گرفته تا فوت چندین تن از هموطنان که ناخواسته در این اغتشاشات درگیر شده و برخی نیز مجروح شده اند؛ کاملا روشن است که مقصر اصلی تمام این اتفاقات، منافقان و سلبریتی هایی هستند که برای رسیدن به غرائض شخصی خود، در این آتش فتنه دمیده اند.

دبیر انجمن اسلامی دانشجویی شهید بهشتی در ادامه با اشاره به اینکه مردم باید مراقب باشند که ناخواسته و با نیت اصلاح، آب به آسیاب دشمنان نریزند، افزود: با استناد به کلام مقام معظّم رهبری، امام راحل ره و شهید بهشتی، درمی‌یابیم که انتقاد منصفانه نه تنها حق همه مردم است، بلکه مردم می‌توانند کاملا آزادانه نسبت به مسئولین، انتقاد کنند و مسئولین هم موظف اند که در جایگاه خود پاسخگو باشند و شفاف سازی کنند. اما وقتی کار به اغتشاش و تخریب اموال عمومی میرسد این دیگر انتقاد نیست، بلکه اغتشاش است. و باید این را در نظر گرفت که حق انتقاد با حقانیت انتقاد، کاملا متفاوت است و مردم باید مراقب باشند که ناخواسته و با نیت اصلاح، آب به آسیاب دشمنان نریزند.

وی عنوان کرد: باید بدانیم در برهه حساس کنونی، وظیفه اصلی ما خصوصا به عنوان قشر فعال و نخبه دانشجویی این است که در مسیر تبیین و روشنگری گام برداریم و اینچنین فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر ظهور و بروز جهاد تبیین در تمام عرصه های انقلاب اسلامی ایران را به عرصه عمل برسانیم.

دبیر انجمن اسلامی دانشجویی شهید بهشتی در پایان افزود: دشمنان و منافقین بدانند که مظلومین این عالم چشم شان همواره به این انقلاب بوده است و تا غیور مردان جمهوری اسلامی ایران هستند و تا خون شهیدان و سردارانی همچون حاج قاسم سلیمانی هست؛ هرگز نخواهند توانست ذره ای آسیب به پیکره‌ی عظیم این نظام اسلامی وارد آورند و بدانند دانشجویان غیرتمند انقلابی نیز با بیعت با نام سیدالشهدا و با رمز یا زهرا، به زودی سیلی محکمی بر صورت تک تک منافقین و معاندین نظام اسلامی خواهند زد.

منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار